2014. július 30., szerda

MOTTA STILL a Külvárosi rím mágus!(A tudás hatalom)


CM = Ceremóniamester

CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
Motta:
Sziasztok én is köszöntök minden olvasót!
CM:
Szinte mindenki csak a művész neved tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
Motta:
Szólíts nyugodtan Mottá-nak!Amúgy a keresztnevem Krisztián...a vezeték nevem titkos..inkognitóban vagyok !
CM:
Oké!Akkor az marad TOP SECRET :)
CM:
Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
Motta:
Őszinte leszek nem olvastam.Hogy miért ?
Az nagyon egyszerű még nem volt olyan rapper aki érdekelt volna....
De van róla fogalmam hogy miről is szólhat ismeretlen előadók bemutatása,interjúztatása
és így kicsit jobban megismeri a hallgató a rappert...Jó kezdeményezés,
és egyben egy szép gesztus az oldal szerkesztőjétől!
CM:
Köszönöm.
CM:
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Motta:
24 éves vagyok de néha 30-nak érzem magam....
CM: Élet tapasztalat miatt?
Motta:
Pontosan...tudom minden rapes ezt mondja manapság hogy annyi mindent megélt meg látott....
Hát én tényleg láttam ezt azt ...ez a szakadt külváros sok embert megevett a szemünk előtt....
És persze néha rájövünk hogy a legnagyobb ellenségünk saját magunk......
CM:
Sajnos ez így igaz!!!
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet,érdeklődés?
Motta:
Hát kb 12 évesen,már akkor tetszett,írogattam ilyen kis gyerek dalokat a haverokról meg ilyenek....
Aztán 15 évesen kezdtem beleszeretni úgymond....először csak magyar rap-et hallgattam szinte
Dopeman,G Zolee,G-play....elkezdtem rappelgetni nagyon amatőr szinten amatőr körülmények között....
Tetszett de nagyon gagyi volt...még jó hogy nem mutogattam a neten
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
Motta:
Hát az elején Home stúdikba voltam ami annyit takart...hogy egy gép meg egy stúdió mikrofon abból is
a gyenge kategóriájú....Így készült rengeteg cuccom például"Razoval"az Örök csavargó is....
Jártam stúdiókba is de igazából sose fogott meg egyik sem ......
Nem szeretek kapkodni meg órabért fizetni,inkább a Home stúdiókba szeretek rappelni
van idő nyugodt hangulat,cigi szünetek közbe ott van egy két span igy szeretek családiasan ..
Manapság elmegyek egy stúdióba azt is megakarja mondani a bohóc hogy eltéphetek egy cigit vagy nem.
Nevetséges!
CM:
Ezt adom!!



CM:
Hogyan jött a név a Motta Still előtte Cris la Motta..Talán a De Niro film által ahol őt
Jake la Mottának hívták?Tudod a Dühöngő Bika c.filmben!
Motta:
Ígyvan teljesen ez a story!Láttam a filmet tetszett a karaktere maga a sportolónak
meg ahogy élt az is,féktelen volt......
CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár rap arcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol??
Motta:
Persze "RG" adja alám az ütemet szinte mindig...Ő az aki érzi a stílusom és szinte
emberileg is ugyan olyanok vagyunk ....együtt fejlődünk és együtt váltunk...
CM:
Igen ismerem"RG"-t.Egy ritka szimpatikus szókimondó őszinte arc aki nem kertel semmibe..mellesleg a földim.
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?A végső kész verzióra gondolok
Motta:
A keverésbe nem vagyunk még profik de alakul a dolog....A legminimálabb körülmények között próbáljuk kihozni
a legjobbat ami azért nem egyszerű...60-140 BPM-ig mindent szét rappelek ....szóval adogatom....
CM:
Gondolom gratis ként kapod a beateket mivel együtt dolgoztok!?
Motta:
Persze hát a testvéremként kezelem és ő is engem!Amúgy se fizetek soha semmilyen beatért...
Nem azért mert gizda vagyok,csak én bizniszként fogom fel ezt az egészet.
Teszem azt ha te csinálsz egy beatet amiért pénzt kérsz akkor úgy gondolod hogy ütős alapzene.....
Én meg rappelem ha sláger lesz a zene és dől a lé majd akkor kidobom az árát ...ez így üzlet ;)


                                              "RG"  &  MOTTA STILL

CM:
Jól beszélsz! :)Egy kis személyeskedés mehet?
Motta:
Perszeeeee
CM:
Te magad hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?Vagy visszafelé?
Motta:
Ez nagyon nehéz kérdés....a mai magyar rapzenébe a siker relatív..
Ha úgy nézzük mint rap előadó akkor nagyon az utam elején vagyok még most kezdenek megismerni az emberek.
CM:
Én ezt nem így gondolom mert akárkinek feldobom a neved 90 %-a tudja ki vagy és ismeri a munkáidat.
Motta:
És a befutott rapperek életére amúgy se vágyom..mert kicsit olyan érzésem van mint amikor a gubacsi uton
elhajt az ember,széthajtott lányok nyitott segglyukkal.....ha ezeket a kapálódzó rapeket nézem!

CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyád zúzod olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
Motta:
Melózom egy Grillbárba....Van egy csajom(bubu)akivel állandóan veszekszem de azért kamázom.
És persze a barátok ezerrel..Épp most is egy spanom-nál vagyok de igazából a zene mindig mindenhol ott van...
Néha már gondolkozok rajta hogy megőrűltem,egyfolytában zakatol egy beat a fejembe ....
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
Motta :
Édesanyámmal élek a 18.kerültbe egy lakótelepen ha kíváncsi vagy melyiken,keress meg ha kíváncsi vagy hol..
CM:
Suli?Végzettséged ha van?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
Motta:
Végig jártam az egyetemet egy két diploma a kínai piacon 50 ezerért. :) Terveim nincsenek
most csak sodródom az árral ....Valahogy biztos betalálok ....
Nem látom át még hogy hogy lehetne fejlődni pénzügyileg keveset keres a munkás ember.
Túlzottan realista vagyok és itt reálisan nem lehet tervezni
CM:
Ez jogos!És egyetértek veled.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
Motta:
Étel :mindenevő vagyok!!
Ital:a fütyülőst kamázom meg ezeket az ízesített söröket és a pezsgő se rossz
meg persze az energiaitalok ezerrel!
CM:
Fellépések vannak?
Motta:
Nincsenek...Nem is érzem úgy hogy egy falunapon vagy egy majálison fel kellene lépnem....
Egy Clubba szívesen fellépnék vagy egy Discoba de persze úgy hogy nem csak két mc áll a színpadon
hanem show-val,táncosokkal igényesen összerakva hogy az élmény is legyen.
CM:
Magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz,lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
Motta:
Nem tudom nem szoktam csajozni!Nem igazán érdekli őket hogy mit mond a szám általában
másra koncentrálnak :)Volt olyan nőm aki ki volt attól hogy zenélek...de hát ő már csak volt...
CM:
Édesanyád mivel foglalkozik?És hogyan viseli ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őt?Nincs belőle botrány?
Motta:
Nem foglalkozik vele,néha bele hallgat ha szeretem csináljam azt mondja..
CM:
Ha elmentek szórakozni a haverokkal,barátokkal és ép nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
Motta:
Micsodaaaa?Múltkor úgy távoztam a park nevű helyről hogy egyben hányásszökőkút voltam...
Egy pár pohár pia után mindegy a zene csak ne legyen rock meg Goa meg mulatós..
A"más is"kérdésre ird be a youtubera Motta Still-Füst c.számom  ;)

 CM:
Ti vagytok ugye a Ware House Budapest..Erről pár szó?
Motta:
Röviden"WHB"hát ez egy kiadó és egy barátság egyben ketten vagyunk benne!Azt csináljuk amit szeretünk és a
WHB keretein belül jelenik meg.Elvagyunk szeretjük a zenét,szeretjük a kihívásokat és ha keverednek a stílusok
lehet trap lehet ug vagy akár rnb soul..mindenbe belenyulunk egy kicsit mert ezeket szeretjük halgatni is.
"RG" aki megálmodja a zenéket,megmutatja nekem én meg a rap részét elképzelem..

CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek respektálod a munkásságát?
Motta:
Magyarok közül van akibe bele hallgatok olykor olykor.Funktasztikus elég eredeti arc ....
A WANTED dalokba is bele hallgatok mindig ...BLR is jókat ír ....
Külföldiből ezer DRAKE TYGA FREDDIE GIBBS MIGOS GUCCI MANE PRODIGY KANYE WEST.
Főleg new school....a régi zenéket már kivégeztem.
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki/kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled,utálod vagy szívesen pofán vágnád?! :)
Motta:
Háháháá!Ennyire nem foglalkozom velük hogy utáljam,inkább kinevetem őket....
Amit itt előadnak páran sírás.Az egyik bolond a másik szuperhős a harmadik gyilkos.
Skizofrén formák,egyszer kemények egyszer szerények mi a fasz van itt ?de erre csak ezt a négy sort irom :

"Kifordult gerincek a járdára szórva
 Az igazak is haladnak de csak araszolva
 Lepereg az élet azon tanakodva
 Hogy mikor lesz már vége mindig veled baszakodnak"

CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
Motta:
Ha már mindíg a hitelességről beszélünk...akkor láthatjuk hogy a"Paja G"rabruhába,míg a Busta kék DC sapkába
magyaráz hogy nem szereti az erőszakot.De a dalai 70 százaléka biztos hogy arról szól hogy pusztítsd el
a csicskákat meg stb stb..
Vicces az ember..letagad mindent..Megkérdezte hogy mi a baja a Pajának?
Mikor meg a Facebookon kiírogatott minden faszságot akkor meg menő volt..
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Motta:
Nem igazán!Én nem is Beefelgetek,le se szarom ezeket kisgyermekeket és bohócot csinálnak magukból
meg az egész kultúrából!
CM:
Ez kellemes végszó volt!Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken!
Sok sok sikert kívánok neked a további zenéléshez !!
Motta:
Köszönöm!Majd meglátjuk mit dob a gép!!!!!
CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
Motta:
Hát a rajongóknak annyit hogy ne izguljanak vigyázom rájuk és a következő cuccom kissé
hideg zuhanyként fog hatni rájuk....
Akik meg utálnak azok vegyék meg a CD-m :)

https://www.facebook.com/MottaStillWhb


"Személyes megjegyzésem MOTTA STILL Barátomról az hogy egy rendkívűli ember
hihetetlen jó a rimikai érzéke  nagyon patent a technikája ..Máshogyan kifejezve
geci jó ahogy rappel!Remélem összejön neked az élet és kívánok sok sok szerencsét 
az életben,de a zenei fronton különösképp"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése