2014. augusztus 1., péntek

VeZok A Feltörekvő!!!!

CM = Ceremóniamester


CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
VeZok:
Tiszteletem!Üdvözlök minden olvasót. 
CM:
Szinte mindenki csak a művész neved tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
VeZok:
Szólíts VeZok-nak.Igen persze el árulom Ország Zsolt József a becsületes nevem.
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
VeZok:
Persze természetesen olvastam.Az interjúkat is rendszeresen olvasom.
Szerintem egy nagyon jó kezdeményezés egy ennyire szét húzó világban!
CM:
Köszönöm!
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
VeZok:
Áprilisban töltöttem a 20.-at
 CM:
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet,érdeklődés?
VeZok:
Hát igazából elég kicsi koromban el kezdett érdekelni kb 10-11 éves koromban szabadultam oda a
Magixmusic Maker-hez testvérem által.Az igaz vonzalom a stílus iránt körülbelül 2008-2009 környékére tehető.
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegeltél?
VeZok:
El kezdtem netes alapokra vadászni és arra írogatni.Háhá gondolhatod milyenek lettek :))
Amire nagyon büszke vagyok hogy 1 még a mai napig meg van amit papira írtam.
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
VeZok:
2011-ig nem lett zeném fel véve,akkor lett rögzítve az első az egy 3-as feat volt a barátaimmal
a stúdió egy baráti kezdeményezés volt amiben 3-an voltunk és egyedül maradtam mert
mindenki ki farsúlt belőle.De az már egy másik sztori.
CM:
Hogyan jött a név választás?VeZok mit takar?
VeZok:
Ez a gyerek koromra tehető vissza tízen egykét hány éves koromra.
De többet inkább nem mondanék el maradjon titok.Aki tudja tudja aki nem nem!
CM:
De ezért készül az interjú hogy megtudjuk ..tudod "tabuk nélkül"
VeZok:
De ezt az egyet nem szeretem meg mondani..
CM:
(ne gecizz már szégyellni való..mondd már el..)
VeZok:
Nem szégyenlem akkor el modom :))
Az egész tízen egy két évés koromban kezdődött.Az unoka öcsém játék készletében volt egy olyan
karakter aminek ez volt a neve és kék volt(kedvenc szín)és szerettem vele játszani és unoka öcsém
el kezdet így szólítgatni és meg tetszett.Ezért gondoltam hogy jó ötlet.
CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár raparcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol esetleg netes beatek játszanak?
VeZok:
Saját ütemekre dolgozok egy barátom segít az alapok le gyártásában gitárjával és
fantáziájával.Meg esik hogy írok netesre de olyat még nem publikáltam!
CM:
És mik a tapasztalatok?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
VeZok:
Igazából elégedett vagyok magammal azzal hogy milyen szinten vagyok most mennyi idő alatt!
Mindig találok egykét hibát a zenéimben eléggé maximalista vagyok ilyen téren .
De az a célom hogy mindegyik zene egyre és egyre jobb legyen.
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
VeZok:
Mehet persze nyugodtan.
CM:
Hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?
VeZok:
Inkább kicsit stagnálok de egy picit felfele megy az a görbe csak nagyon lassan.De mindennek meg van az oka.
CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a füled zúzod olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
VeZok:
Jelenleg még tanulok és nyár jóvoltából nyári munkán vagyok a gyakorlatot biztosító cégnél.
De imádok rajzolni és modellezni ha van rá időm.
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
VeZok:
Családommal
CM:
Akkor még az otthoni fészekben igaz?
VeZok:
Igen igen :))) pontosan 
CM:
Suli?Végzettséged ha van?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
VeZok:
Jelenleg még nincs végzettségem.De villanyszerelő felé haladok.Ha a zene nem jön be ?
Hát ezen még nem gondolkodtam nem terveztem hogy lesz ilyen :DD
CM:
Akkor egyenlőre csak hobbi a zene?
VeZok:
Erős ha hobbinak nevezzük de igen az.Mert ugyan is minden ágazatában benne vagyok egy picit.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
VeZok:
Rántott hús,Ital dobozos kóla.Ja meg persze a Whisky az ami fekszik.  
CM:
Asszonypajtással rendelkezel? :)
VeZok:
Nem nem rendelkezem.
CM:
Rég óta?Vagy nem is nagyon puncizol?
VeZok:
Régóta.
CM:
Fellépések?Vannak?
VeZok:
Nem nincs nem kaptam még meg hívást.Ilyenekhez szerintem azért több idő kell.
CM:
Magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz,lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
VeZok:
Igazából nem viszonyulnak máshogy van akit tökre nem is érdekel.De van aki meg érdeklődik
hogy mennek a dolgaim.De nem tervem a zenével csajozni.
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
VeZok:
Édesapám kamion sofőr.Édesanyám háztartásbeli munkát végez itthon.Nem nincs gond.Édesanyám nem igazán szereti
ezt a stílust de meg szokta osztani a zenéket ha ki posztolom a sajátot.
CM:
Ha elmentek szórakozni a haverokkal,barátokkal és ép nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
VeZok:
Party helyekre nem igazán járok nem vagyok tömeg kedvelő de meg fordultam már arra.
Alkohol minden kép van szép mennyiségben :))A haza út érdekesebb általában.
Amúgy jobban kedvelem a bográcsos témákat haverokkal :DD
CM:
Jövő beli tervek zenei fronton?
VeZok:
Haladok felfele ameddig bírok teljes erőből és elszántságból.Csak is előre mottóm:
"nincs lehetetlen csak tehetetlen"
Csinálom a klipeket alapokat és írok fejlődők. 
CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek tiszteled a munkásságát?
VeZok:
Külföldiből Hopsin,Eminem,Bushido,Onyx.
Magyarból Tkyd,MC Black,Essemm-nek és MC Black-nak tisztelem a munkásságát..
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki/kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?
VeZok:
Olyan ember van csak akire neheztelek azért amit tett és viselkedett,de különösebb konfliktusaim nincsenek.
Neki semmi kép nem adnék reklámot sem.Megbeszéltük ami volt de nem feledek soha...
CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !
VeZok:
Hát láttam mindet meg néztem,hozzá fűzni valóm annyi hogy nevetségesnek tartom hogy az a Blog
ilyen irányba tereli a dolgot mivel nem hiszem hogy ez nevezhető háborúnak.
Csak vannak akik el feledik hogy ez nem Brooklyn.
CM:
Szép válasz!!
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
VeZok:
Ilyen volt!A bunkó meg nyilvánulásra gondolok egyik zeném alatt.
De sajnos az ilyen dologgal nem tud mit tenni az ember.Azzal hogy nem tud értelmes kritikát írni
mert nincs agya az már nem én bajom.Különösebb össze tűzésem nem volt.Béke kedvelő ember vagyok.. 
CM:
Ez nagyon békés végszó volt! Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken! Sok sok sikert kívánok neked a további zenéléshez !!
Ország Zsolt VeZok
Én köszönöm a lehetőséget!Köszönöm én is a figyelmet!Neked meg további jó interjúzást!
Köszönöm szépen a jó szavakat :DD Rajta vagyok a dolgon.
CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
VeZok:
Csak annyit hogy aki utál az tanuljon meg normálisan kommentelni ha már szeretne.
Rajongóimnak meg üzeném hogy haladok szépen felfele :)) Maradjatok velem :))







"Személyes megjegyzésem VeZok -ról az hogy nekem egy kissé furcsa forma!Lehetne szókimondóbb,
őszintébb,kitárulkozóbb!
Amúgy kívánok neki sikereket!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése