2014. december 17., szerda

PEDRO SIERRA !! Pécs!! A focista rapper!!

CM = Ceremóniamester

CM:
Hello üdvözöllek  itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
Pedro:
Üdvözöllek téged, és az olvasókat is. Örülök hogy itt lehetek.
CM:
Szinte mindenki csak a művész neved tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
Pedro:
Az az igazság, hogy a születési nevem (Poór Tamás) nem nagyon használom... Mindenki csak Pedro-nak hív.
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!!
Pedro:
Persze, rendszeresen olvasom. Hatalmas lehetőség ez arra, hogy megismerjék az emberek a "névtelen" előadókat, és kicsit a színpad mögé lássanak. Egyszóval hatalmas ötletnek tartottam/tartom a Blog elindítását.
CM:
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Pedro:
Hát ez érzékeny téma Soha nem árulom el. 20-nak mondom magam, de valójában 87-es évjáratú vagyok.


CM:
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
Pedro:
Most egy Amerikai sikersztoriban az jönne, hogy már a születésemtől kezdve ezzel keltem és feküdtem, de nem. Nálam az írással kezdődött minden. Talán 12 éves koromban írtam meg az első versemet, és ez tart azóta is. A rap-et mint zenét hallgattam, de nem volt annyira középpontban. Egy kedves ismerősöm (Lui-G.) volt az akinek elkezdtem dalszövegeket írni, aztán egy átmulatott este után odatolt a mikrofon elé, hogy nyomjam fel amit írok... És valahol itt kezdődhetett kb. 5 éve...
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
Pedro:
Soha! Valahogy mindig annyira megpróbáltam "kezdő" maradni, hogy soha nem mentem stúdióba, minden zenémet 200 Ft-os TESCO minőségű mikrofonnal vettem fel. Szerencsére voltak olyan profi barátaim akik tudtak a sz*r-ból is várat építeni, és annyira letisztították a cuccomat, hogy hallgatható legyen. Ezzel a dologgal most hagytam fel, és építem a saját kis home stúdiómat, ami ebben az évben el is készül reményeim szerint, hogy minőséget is hozni tudjak...
CM:
Hogyan jött a név választás?
Pedro:
Nem választottam, rám ragadt... Anno még hosszú, hátrazselézett hajjal verettem és jártam a diszkókat bugyikra vadászva, és ott akasztották a nyakamba a haverok a nevet... Azt mondták, olyan "Pedro, a latin lover" fejem van. A Sierra pedig a tequilával való kapcsolatomra utal...
CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár raparcot akik adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol??Netán netes alapokra?
Pedro:
Természetesen vannak akiknek a beatjeit nagyon komázom. Killabeatz, Diit, Infernus, Matthew Ryz, Buckbeatz alapokra szoktam leginkább szövegelni... Meg hát ugye a netes alapokat sem szabad kihasználatlanul hagyni. 



CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
Pedro:
Az az igazság, hogy az az előadó aki elégedett magával, az már régen kiégett. De saját magamat én teljesen máshogy ítélem meg. Nem is tartom magam MC-nek, sőt még túlzottan tehetségesnek sem. Inkább tartom magam költőnek, és a szövegeimre fektetem a hangsúlyt, annak kell/kéne vinnie a dalaimat.
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
Pedro:
Simán.
CM:
Hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton, ami ugye a stúdiód elkészültével sokkal kifinomultabb lesz!!
Pedro:
Hát, mondhatnám, hogy felfelé haladok, de nem Sajnos lusta dög vagyok, és mostanság nagyon ritkán állok mikrofon elé. Ezt bizonyítja, hogy a 3. nagylemezem már 3 éve csúszik. De a stúdióval azért ez mindenképpen változni fog, és szép lassan talán tudok olyan munkát kiadni a kezeim közül, amivel esetleg elégedett is leszek.
CM:
És mivel foglalkozol a magánéletedben?Aktív dolgozó vagy?Esetleg még valami suli?
Pedro:
A Pécsi Szívklinikán húzom az igát orvosírnokként, a meló végeztével pedig húzok edzést tartani a futballista lányoknak. Nem unatkozom, az biztos.
CM:
Futbalista csajoknak?? Ejha  :P az kellemes lehet!
Pedro:
Hát, inkább ne menjünk bele hány exem van köztük, mert esélyes hogy ők is olvassák ezeket a sorokat Nem rossz meló, az biztos.
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
Pedro:
Na ez megint egy érdekes sztori. Az exemmel, meg a kutyámmal élek. Bonyolult életem van...
CM:
Suli?Végzettséged ha van ?Vagy másképp mik a terveid ha a zene nem jön be?Esetleg Futball edző??
Pedro:
Hát, 6 szakmát végeztem el asszem. A gyógymasszőrtől, a Pincérig a Marketing és reklám szakügyintézőn át mindenféle papírom van. De a zene mellett a futball az örök szerelem, szóval az edzősködést semmiképp nem szeretném feladni.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
Pedro:
Anyukám lasagne-ját imádom, de mindenevő vagyok, csak méreg erős legyen. Italban a teákat szeretem, alkoholból meg bármi jöhet, de ha csak egyet mondhatok, akkor legyen az a St. Hubertus.







CM:
Fellépés van? És a magánéletben azért tudják hogy zenélsz?
Pedro:
Nem igazán lépek fel akkor sem ha lehet. Régebben még jártam a színpadokat, de valahogy út közben rájöttem, hogy a zeném nem annyira színpadképes, hogy egy teljes műsort kitöltsön, és nem is az a vadul bólogatós bulizós zene. Természetesen tudják, hogy zenélek és büszkék is rá szerencsére.
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
Pedro:
Édesapám meghalt már mielőtt elkezdtem a zenélést, anyukám a helyi médiaközpont gazdasági vezetője. Sosem zavarta, hogy csinálom, sőt inkább támogatott benne. Most meg hogy nem otthon élek már jó ideje, nem is tudom hogyan zavarni őt ezzel.
CM:
Elnézésed kérem,és fogadd részvétem!!
Pedro:
Semmi. Ez az élet rendje.
CM:
Ha szórakozásról van szó akkor kocsma,diszkó vagy rap partyk?Alkoholon kívül használtok más egyéb dolgokat tudatmódosítókat esetleg?
Pedro:
Hát lehet, hogy megköveznek ezért, de ha bulizunk, és nem rap buliról van szó, én egy szimpla diszkóban is ugyanúgy eltáncikálok és jól tudom érezni magam, meg hát ugye a nagyon szeressük azokat a szép magyar lányokat... És abból ilyen helyeken jó sok van... Természetesen alkohol minden mennyiségben. Nem ítélem el az illegális szereket, de csak nagyon-nagyon ritkán élek velük.
CM:
Köszönöm az igazi őszinteségedet!!!Erről van szó!!De senki nem meri bevállalni hogy néha néha .....igen !!


                                          Szívhang video változat!!!!

CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek tiszteled a munkásságát?
Pedro:
Az az igazság, hogy kizárólag magyar rappet hallgatok, de azt korlátlanul. Természetesen Tkyd az örök kedvenc, de rengeteget hallgatom a kisebb előadókat(akik közül persze sok nagyon jó barátom). Ron, Noksa, Mc DOG, nKL, Firka, Soldier, persze a teljesség igénye nélkül. Hirtelen ők jutottak eszembe...


CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki / kik azok akiket kimondottan nem szeretsz elítéled utálod vagy szívesen pofán vágnád?
Pedro:
Igazából nincs olyan akit kifejezetten utálok. Persze mondhatnám most Mr. Bustát, akit azért hát finam szólva sem szeretek, de el kell fogadni, hogy nem vagyunk egyformák, nem tetszhet mindenkinek minden.



CM:
Hát igen!! És itt jön ismét az hogy bizonyíték vagy te is mint felnőtt ember hogy nem én egyeztetem le veled vagy más interjú alanyaimmal ezt a dolgot hogy szidjátok a Mr.Bustát!!ez már sajnos az ő hibája amit ő maga kovácsolt !! Egyetértesz??
Hisz veled sem beszéltem erről soha !



Pedro:
Nem, ez abszolút nem volt leegyeztetve. Én amúgy teljes mértékben elismerem azt amit elért, mert tényleg nagy dolog hogy egy ilyen kiadót tett össze a semmiből. De ez a kamu gengszter dolog nekem egyszerűen nem jön át. Tényleg vannak jó zenéi is, de ezzel a szétb*szok mindenkit stílussal a 14 év alatti korosztályt lehet maximum megfogni.







CM:
Volt e már összetűzésed valakivel rap  műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Pedro:
Természetesen volt, sajnos ezt nem lehet elkerülni. Anno Noksával készítettünk egy zenét ami netes alapra készült, és ugyanezt az alapot felhasználta az akkor még RTM kötelékbe tartozó Rhino is. Ekkor az RTM fanok be támadak minket, és elmondtak minden aljas mocskos szemét tolvajnak, de szerencsére ez viszonylag gyorsan lecsengett, valószínűleg azért, mert értlemesen elmagyaráztuk a sok IQ Fighternek, hogy ez ingyen felhasználható alap volt...
CM:
Ez nevetséges mert közben ők használnak mindenféle mások által már megbaszott alapokat!!De eladják mint saját.
CM:
Mi a véleményed az úgymond új kiadóról a Rebel Beatz Records-ról?
Pedro:
Véleményem nem nagyon van, mivel új kiadóról van szó, de a nevek alapján jónak tűnik a sztori. Ráadásul Buck barátom alapjaival sikerre vannak ítélve...


CM:
Ez nagyon ütős végszó volt! Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken! Sok sok sikert kívánok neked további zenéléshez !!
Pedro:
Köszönöm a lehetőséget, örülök hogy itt lehettem, és sok sikert a továbbiakban!
CM:
Üzennél esetleg rajtunk keresztül a rajongóidnak ,utálóidnak valamit?
Pedro:
Még szép hogy üzenek! Gyerekek, éljetek rendesen ameddig csak tudtok! Mert a játék vége úgyis a halál!









https://www.facebook.com/pedrosierra4?fref=ts


"Személyes bejegyzésem Pedro Sierra barátomról az hogy kitartása meg van ,imád élni,szereti a szép nőket és mint magán ember sokaknak példa értékű lehet!!
Öröm volt az interjú..Remélem személyesen is találkozunk a jövőben... "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése