2014. július 15., kedd

Rider !Az 1.számú interjú alany!A WILD FLOW RECORD'S Tulajdonosa.

CM = Ceremóniamester

CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogon :)

Rider:
Csumi , Üdvözlök énis mindenkit , és köszönöm szépen a meghívásodat.




CM:
Hogyan szólítsalak?

Rider:
Nekem ugyan mindegy hogy szólítasz!Szólíthatsz Ridernek, Szilárdnak ahogy jól esik.

CM:
Rendben akkor marad a Rider :)
Rider:
Oké oké
CM:
Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
Rider:
Olvastam persze!Hát figyelj szerintem ez egy geci jó ötlet,nagyon támogatom
sok feltörekvő mc-nek jó promózásnak
meg persze akit jobban megszeretnének ismerni kapnak bővebb válaszokat.
CM:
Igen szerintem is.
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Rider:
Okés,16 évet töltöttem februárban. :)
CM:
Akkor még szinte kölyök cipőben nyomatod :)
Rider:
Még igen , háhá :) :)
CM:
Mikor kezdődött nálad a rapzene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
Rider:
Fúú hát nemis tudom hány éves lehettem Úgy 6-7,és tv-ben meghallottam egy 50 cent zenét
és akkor megfogott az egész zene és az egész műfaj!
CM:
És mindez hogyan?Miként nyilvánult meg?
Rider:
Húú hát igazán nem is tudom hogy válaszoljak a kérdésre háhá
CM:
Gondolok itt olyanra hogy esetleg elkezdtél szövegeket gyártani vagy instrumentálokra csak úgy szövegelni?
Vagy egyből tudtad hogy "NA "Én ezt akarom űzni?
Rider:
Hát ugyvolt hogy egy nyári napon elsős voltam és gyerekkori barátommal "eRKá"-val eldöntöttük hogy mi ezt
véghez fogjuk vinni hogy rappeljünk aztán kint a játszótéren koncerteztünk gyerek fejjel háhá :)
persze minden értelmetlen dolgot mondtunk össze-vissza,rímelni nem rímelt semmi aztán 2009-ben
elkezdtem írogatni normálisabb szövegeket, de ezek se voltak az igaziak..
Kis időre abbahagytam és 2011- ben kezdtem el komolyabb szinten vonzódni
a szakmához úgy hogy űzzem,akkor is rögzítettem első zeném azt hiszem!
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió felvétel volt vagy házilag gyártottátok a rímeket?
Rider:
Házilag egy fejhallgatós mikrofonal vettem fel..
CM:
Ezeket meg is osztottátok a közönséggel vagy maradt a tarsolyban?
Rider:
Első zenét nem....írtam egy dalt anyumnak azt megosztottuk
meg írtam egy ilyen "kurva" dalt azt hiszem háháhá :) ami nagyon szar volt.
CM:
Szeretem a kurva dalokat Háhá :)
Hallottam és tapasztaltam hogy nem csak mint rap előadó hanem mint Beatmaking
is jeleskedsz.
Rider:
Hát most jön az albumom,arra gyártok beateket persze samplerezett alapokat
amiben segít "KECS" barátom,de eladásra nem gyártok,olyanoknak adok akit ismerek


 CM:
Értem!
Eddig saját magadon kívűl tudnál nekem mondani pár rap arcot akik alá adtad a
szekeret mint Instrumentál készítő?
Rider:
Persze!Raktam alapot "DéDé" alá is,"Blasee" alá is,"Noksa"alá is raktam ,
meg van akinek adtam alapokat,de mai napig nincsenek felhasználva neveket nem is említenék....
CM:
Megértelek ..én is utálom mikor valakinek megcsinálom gratisba és baszik az egészre.
Rider:
Hát vannak ilyenek,sok nyomorék,és ha nem adok én vagyok a geci.
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltik a beatjeidet ?megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor átadod valakinek?És visszahallgatod a végeredményt?
Rider:
Persze megvagyok elégedve a srácokkal :)


CM:
Biztos akad amit megcsinálsz és azért kicsit fájószívvel adod oda az illetőnek
ez velem is előfordul sokszor :D
Rider:
Persze akad olyan hogy kell csináljak egy alapot,mutatnak valami példákat hogy hasonlót
és találok egy hasonló mintát és nagyon megszeretem.. de na,oda adom mert nem vagyok geci
.. de sok ember ezt kihasználja!!!!
CM:
Sajnos ez sok sok mindenkire igaz ..Sőt az még aljasabb dolog mikor SAJÁTJUK ként tüntetik fel!
Rider:
Volt már olyanra is példa hogy adtam egy alapot felrakta,majd annyit nem írt ki hogy ki gyártotta alapot
mást mindent ki írt hogy ki gyártotta a képet vagy bármit,és ráírtam hogy "hé ember legalább a nevem
tüntesd fel"és még én voltam a geci hogy beleszólok a dolgaiba hogy ő mit csináljon a saját csatornáján
és mikor mondtam neki oké akkor máskor ne is kérj beatet mert a kép készitőt feltudtad tüntetni engem
nem akkor majd csinálj zenét alap nélkül csak "acapella"meg kép,erre azt mondta oké... és rá 2 hónapra
jött megint alapért!!! Vicces
CM:
Térjünk vissza rád!Egy kis személyeskedés mehet?
Rider:
Persze mehet
CM:
Te magad hogy érzed milyen úton haladsz ?Felfelé ívelő vagy stagnáló,esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?
Rider:
Hát volt az az idő mikor leragadtam kicsit....most meg úgy érzem hogy felfelé haladok,egyre jobban.
CM:
Igen ezt magam is észre vettem és hogy ezzel egyenes arányban nőttek az irigyeid száma...
és a Youtubon a disslike-ok számai...sajnos
Rider:
Igen jött sok disslike,de nembaj mert abból is látszik hogy jó amit csinálok.. amíg az irigyek
is és a rossz akarók is foglalkoznak velem addig valamit jól csinálok,mert a negativ is
valamilyen reklám éppen ezt beszéltük valamelyik nap "Esso" barátomal...
CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...Okés?
Rider:
Okés
CM:
Mikor épp nem a dobhártyádat nyúzod,olyankor mivel foglalkozol?
Rider:
Hát vagy segítek itthon,vagy kint vagyok spanokkal,szórakozunk,vagy bulizunk valahol.. mikor mit :)
CM:
Még a szüleiddel élsz jól gondolom?
Rider:
Igen velük élek meg tesómmal :)
CM:
Suli?Végzettséged ha már van ?Vagy másképp mi leszel ha nagy leszel?
Rider:
Sulizok még!Most megyek 10.osztályba.. aztán 18 évtől szeretnék kimenni Londonba,
még 1-2 évet sulizni producer szakon...
CM:
Jelenleg mit tanulsz?
Rider:
Turisztikai szak..egyben - szakács és pincér.
CM:
Ha már szakács,pincér?Kedvenc ételed italod?
Rider:
Kedvenc étel?Hát nem eszek meg mindent... de kedvencem közt van a Shaorma.....
és bármilyen étel ami melle húsból készül háhá :)
Italom meg alkoholmentes a Pepsi meg Fanta,alkohol lehet bármi csak ütős legyen!
CM:
Mellek mi? :D
Asszonypajtással rendelkezel? :)
Rider:
Nem rendelkezek most éppen :)
CM:
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami felmutatsz,  lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
Rider:
Hát vannak csajok akik szeretik amit csinálok,de sok csaj nem tudja
hogy én éppen zenélek és mikor megtudják kiakadnak hogy ez komoly?Meg
na nem a 90'- es évek stílusnál vagyok, de nem is nevezem magam páwának....
CM:
Szóval nem akarnak a bokorba csalni?
Rider:
Nem :) :)
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány otthon?
Rider:
Faterom a városi színházban adminisztrátor,ő segít amiben csak tud mert
mint tudjuk itt ők járnak városnapokra hangosítani és stb...ért a dolgokhoz
anyum meg ruha üzletet üzemeltet itthon.
Nincs botrány támogatnak
CM:
Ez jó dolog ..tudod mert sok kezdő rapper palántával üvöltöznek hogy minek ez?Meg mért kell ezt csinálni?
Rider:
Ja hát persze vágom.
CM:
Ha elmész szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba,hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
Rider:
Hát mikor elmegyünk, akkor csak alkohol....itt nincs nagyon sok rap buli ..
de elmegy minden féle buli bebaszni bárhol jó. :)
CM:
Egy mondattal ti nem vagytok azok,akik csak akkor tudnak a saját állításuk
szerint bulizni ,Rappelni ha beszívnak!
Rider:
Nem,mi akkor is bulizunk ha be sem vagyunk baszva... egyszerűen látjuk
a nagy tömeget fullos picsákat megjön a kedvünk..  :D
CM:
Helyes!
Van ez a Krú-tok hárman ha jól tudom.. .Kik a tagjai?
Rider:"
Igen a "Véres Kombináció"..tagok pedig,eRKá meg a DetoX és én!



 CM:
És a Kombináció-n belül nincsenek viszályok?Még? :)Tudod mert általában a többtagú bandáknál
néha kialakul valamiféle kis harci jellegű dolog hogy ki a jobb meg stb vágod!
Rider:
Ja... nincs hát tudod a krú-ban én vagyok aki régebb óta tolja,de nincsenek ilyenek hogy én
jobb vagyok meg stb...
Egy krú... mind a hárman úgy segítjük a krú-t ahogy tudjuk!
CM:
Igen !Az összetartás fontos ha már csináljátok!
A további tervek a Krú-val?
Rider:
Hát akarunk egy albumot....vagyis én akarok,meg akarnák alapokat is venni így krú szinten
tudod mind a 3-an pótolnánk egy kis összeget .. de persze a 2 tag nem hiszem hogy ezt jó szemel látja!
Meg fellépések stb
CM:
Hát ha már 3-as a kombó akkor mindenki áldozzon valahol ugyan annyit nem igaz?
Rider:
Igy lenne az igazi mert én úgy veszem fel,ha komolyan gondolom a rappet akkor
adok is bele pénzt aki meg nem gondolja komolyan az meg igen megértem minek is költsön hiába..
CM:
Vissza hozzád!Magyar vagy Román előadók közül kedvenced /kedvenceid vagy akit elismersz és respektálod
a munkásságát?
Rider:
Románok közül : BUG Mafia,Grasu XXL , Parazitii , Guess Who , feltőrekvő közül :
SickBOOM , Onix ennyi kb..
Magyarok közül meg : Süti , SCBP , Tkyd , Day , Antal
SkillWalker , és még van pár feltőrekvő : NewSchoolBeaterz , eRKá, Detox , MomentSoundFace,
Last Niggas , és még vannak páran
még:SUPI, Esc, Málé , DoS mc , RealMan ,Phirka, Pride és a Wanted munkássága!
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja!Ki vagy kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?A frankót mondd :)
Rider:
Én nem vagyok az az utálós fajta,de az olyanokat akik szidnak vagy szüleimet veszik
a szájukra gyilkolni tudnám komolyan,meg az olyat akinek segítek aztán beszól ..
szopjon az összes ilyen veréb..
CM:
Visszatérve amúgy a "Realman"-t ismerem ügyes forma és nem rossz amit most visszatérve csinál!
Rider:
Persze hogy nem rossz.. nagyon tisztelem a gyereket,azért is mert mikor elkezdtem
ők nagyon sokat segítettek ő meg a spanja Sipos Norbi most ő is vissza akar térni
nem tudom az előadó nevét biztos valami változtatás lesz ezért írtam a rendes nevét Tisztelem őket innen !
CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel
Biztos láttad a sorozatot!!
Rider:
Hát nem tudom valahogy nem látom sok értelmét .. de jó volt megnézni  :)
CM:
Ennyi? :D
Rider:
Ennyi nincs véleményem róla megnéztem ennyi :D
CM:
Rendben!
Akkor még rólad pár info okés?
Szóló cumóddal való jövőbeli terveid?Lemez /Lemezek?
Kb mikorra várható?Kik dolgoznak mint beatmakerek rajta .közreműködök?
Rider:
Hát nemtudom mikorra várható nem látok előre,beatmakerek:lesz rajta 1 ÁBÉ beat
lesz rajta pár mixtape beat és Rider x KECS alapok,közreműködők rajta
Kecs,Esc,Málé,Dreamwolf,DoSMC,Labyrinth,ha minden igaz Speedy fiatal tehetség
aki nem ismerné... meg még lesz rajta pár feat majd kaptok egy kis promo mixet videó-val ! legyetek résen
CM:
De még idén mindenképp hallgatható lesz ez a lényeg!!!
Köszönöm szépen az röpke interjút,sok sok sikert neked és a csapatnak...
Romániába,Nagykárolyba,Szatmárnémeti Megyébe!!!!
WILD FLOW RECORD'S
Rider:
Én köszönöm a lehetőséget és innen is üdvözlök mindenkit BÉKE!


https://www.youtube.com/user/RiderMusik
https://www.facebook.com/WildFlowRecords?fref=ts
https://www.facebook.com/fszilard?fref=ts








4 megjegyzés:

  1. Van értelme a dolgoknak :DDD

    VálaszTörlés
  2. sziasztok, az elejetol kezdenem. az oldal ugy volt behirdetve, hogy a szakmaban mar jartas eloadokrol lesz szo. ehhez kepest az oldal az uzemelteto helyesirasi hibaitol zeng. ezek utan miert is varnank el, hogy egy valamirevalo eloado a nevet adja ehhez. elgondolkodtato nem??! tovabba elso alanyunk (akit a technika ordoge elvitt) annyira elismert es jartas a szakmaba, hogy mire odajutottunk, hogy megtudthatnank ki is o (mert ugye azt se tudjuk ki az) kiderult, hogy egy haromezer forintos internetre sincs penze. -de sajat lemeze biztos van mar legalabb harom-. akinek mindez nem volt eleg nezzuk az itt olvasott alanyunkat. 16 evesen fejkendovel, ket szammal nagyobb poloban, ket szammal nagyobb gatyaban sajat kiadoja van. ez most komoly???!!! itt ismetelten kerdeznem az uzemeltetot, o melyik kategoriat kepviseli? a csodas indulas fenyeben varjuk a tovabbi fiatal bohocokat.

    udv, egy oreg rapper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öreg rapper!Úgy volt behirdetve hogy KEZDŐ és HALADÓ raparcok!!
      Ezzel mi a probléma?Helyesírási hibák???Hol?Mert én nem látom vagy 4 szakmával a kezemben biztos hülye vagyok!
      Mindenesetre tiszteletem neked ÜDV

      Törlés
  3. Gratulálok! Nagyon jó interjú, kifejezetten tetszik :)
    Az előttem szólók ellen beszélve: Miért bántja az a szemeteket, hogy nem nagy nevekről van szó? Megmondom őszintén, hogy engem kurvára nem érdekelne a blog, ha csapkolódnának a legnagyobb nevekkel, mert azok a csapból folynak...
    Sokkal jobban bejön, hogy olyanokról olvasok, akikről keveset, vagy éppen semennyit sem hallottam.
    És igen érdekes téma, hogy hol kezdi az ember, miért kezdi, hova akar vele eljutni.
    Szóval csak így tovább, ez egy jó út ami előbb utóbb teljesen sikeres lehet, mert ez EGYEDI.
    Sok sikert, meg még több kitartást hozzá :)

    Respekt:
    PedroSierra aka. Dominique Know

    VálaszTörlés