2014. július 18., péntek

METT ! SZOLNOK ! Tiszaföldvár

CM: = Ceremóniamester

 CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogon :)
METT:
Sziasztok én is üdvözlök minden kedves blog olvasót!:)
CM:
Hogyan szólítsalak?
Máté Csatos
Igen persze megadhatjuk!:)Csatos Máténak hívnak
CM:
Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
METT:
Persze olvastam,ez egy nagyon jó dolog jó ötlet szerintem!
Legalább így megismerhetik az emberek a feltörekvő előadókat is Be tekinést nyerhetnek zenei világukba:)
CM:
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
METT:
22 éves vagyok
CM:
Mikor kezdődött nálad a rapzene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
METT:
Nagyon kicsi voltam még, nem is tudom már hány éves meghallottam
Master P-Oohhhwee című zenéjét és DMX-Party up című számát egyből bele szerettem rap zenékbe!
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegelni is?
METT:
Unokatesóm rap instrumentálokat gyártott és próbáltam írogatni rap szövegeket persze ütemre rappelve,
hogy fainul kijöjjön!De ez úgy kezdődött rímekben kezdtem el"beszélni" próbálgattam.
De 14 éven korom óta írok komolyabban szöveget amit már rögzítettünk is rá pár évvel később:)





 CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?
METT:
Egyik jó barátomnak volt kis házi stúdiója itt helyben Tiszaföldváron,
ott rögzítettük:) De azokat a felvételeket sehol sem mutogatom! haha.. :)
CM:
Hallottam és tapasztaltam hogy mint rap előadó igen csak pörögsz,sorozatban
nyomatod ki az újabbnál újabb zenéket!?
METT:
Igen nagyon sok téma születik meg a fejemben,újabbnál újabb ötletek,sosem fogyok ki
mindig akad téma amiről tudok írni:) Próbálok változatos témákat feszegetni:)
CM:
Ez nagyon helyes!Egy tehetség sohasem fogyhat ki maximum vannak mélyebb időszakai nem?
METT:
Köszönöm szépen így gondolod tehetséges vagyok:) Persze.. szokott lenni olyan mikor
a lelki dolgok végett csak egyfajta téma megy :) de utána mindig újult erővel ülök neki a zenéknek.
CM:
Tudnál nekem mondani pár raparcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő?
METT:
Abudabi , McBenőő,Volume barátom,Lil Vik akik tehetséges beatmakerek:D
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beatjeiket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
METT:
Jó tapasztalataim vannak. Persze először leírom,hogy szeretném,elképzeléseim elmondom
ha tudom személyesen,ha tudom írásban Mindig olyan alapot készítenek amit elképzeltem Nincs benne hiba!
Próbálok rájuk, pörgős dinamikus szöveget írni.
CM:
Igen!Ügyes szövegvilágban mozogsz és a ritmikai dolgokkal is faszán meg vagy :)
METT:
Köszönöm szépen így látod! Jól esik hallani! Bár van mit még csiszolni rajta nem vagyok megelégedve magammal.
CM:
Pedig mikor először hallottam a munkásságod ,azóta rengeteget fejlődtél! Ehhez gratulálok :)
METT:
Köszönöm szépen!Pórbálok még többet fejlődni,örülök ennyi támogató kéz segít nekem önzetlenül!
EZ BIZONYÍTJA a rapben is van még barátság itthon!
CM:
Pénzért vagy gratis ként kapsz beateket másoktól?
METT
Nagyon rendes barátaim vannak,pénzért is vettem már nem egy beat-et,
de általába ingyen baráti alapon kapom Abudabi,McBenőő,Volume barátomtól!

CM:
Térjünk vissza rád!Egy kis személyeskedés mehet?
METT:
Persze mehet:)
CM:
Te magad hogy érzed milyen úton haladsz ?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?
METT:
Most úgy érzem választás előtt vagyok melyik vonalat képviselem mert elindultam az UG vonalon és csinálgattam Trap zenéket,Dirty south zenéket:) De úgy érzem felfelé halad az utam .
Egyre többen ismernek meg,egyre több fellépésre hívnak ami jó dolog:) Most érzem azt a szekér
talán egy kicsit megindult de remélem be is gyorsul és halad felfelé !
CM:Kívánom úgy legyen!
Máté Csatos
Köszönöm szépen igyekszek nagyon!
CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyádat nyúzod olyankor mivel foglalkozol?
METT:
Nagyon szeretek rajzolni,festeni verseket írok..
CM:
Szerelmes verseket vagy mi? És meztelen csajokat pingálsz magadnak ? :D
METT:
Dehogy is, haha :)
Elég elvont beteg rajzokat amiket ha valaki meglátna szíve megállna.. Versek témái,
inkább olyan dolgok amik nyomasztanak engem kiadatlan dolgok,múltbéli események amik velem történtek.
CM:
Még a szüleiddel élsz jól gondolom?
METT:
Anyukámmal élek,apukám sajnos 18 éve elhunyt...Édesanyám nevelt fel mindent megtett erőn felül,
segítse a tanulmányaim és engem is!De úgy veszem hogy Édesapám itt van velem és itt is lesz!
Ehhez egy zeném is készült..
Nehéz helyzet ez,de a jó Isten ezt adta ezt kell cipelnem!


 CM:
Fogadd őszinte részvétem
METT:
Köszönöm
CM:
Suli?Végzettséged ha már van ?Vagy másképp mi leszel ha nagy leszel?
METT:
Leérettségiztem csak ez a végzettségem,Humán szakon tanultam,Szociális vonalon
lehet végzek még iskolát és például idősek otthonába el tudok helyezkedni és segíteni őket...
De még csak alkalmi munkahelyeim vannak sajnos! Itthon nem nagyon van munka ,
lehet külföldet kell megcéloznom!
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
METT:
Kedvenc ételem:Spagetti,Pizza,Rántott hús rizzsel,salátával
Kedvenc Ital alkoholos:Jim Beam Whiskey Colaval jéggel,zöld absinthe-fekete Absinthe
alkoholmentes ital:Ice Tea,Epres Cappy
CM:
Asszonypajtással rendelkezel? :)
METT:
Nincs jelenleg párom elég régóta 2 éve :)
CM:
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
METT:
A lányok ezt nagyon szeretik :D  Kedvesen állnak hozzám :D Imádom a nőket főleg a kis latina
fenekűeket:D akik jól tekerik a testüket :D végem van akkor!
CM:
Szóval METT a latina punci zabáló rapper ? :)
METT:
Így is mondhatni :Imádom a hosszú hajú nőket,a hajuk a derekukig ér,dús keblekkel
rendelkeznek és fogható fenékkel! Jó ha van mit fogni! :D
CM:
Ezzel határozottan egyetértek Éljenek a teltebb pinák :D
METT:
Így van! :D Szobrot nekik :D
CM:
Édesanyád mivel foglalkozik?És hogyan viseli ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őt?Nincs belőle botrány otthon?
METT:
Édesanyám Óvónő régóta a pályán van,nem egy kisgyermeket indított el az életben!
Megjegyzem nagyszerű Óvónő!
Jól viseli bár mondja mindig " KISFIAM MIÉRT BESZÉLSZ CSÚNYÁN BENNE?" olyankor jót mosolygok
és elmagyarázom neki :) De szereti a zenéim,kedvence amit édesapámhoz írtam :)
Nincs gond!Teljesen támogat engem ebben!!!
CM:
Ha elmész szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
METT:
Discoba szoktak mindig elhívni olyankor komoly mennyiségű szesz folyik,főképp tömény italok!
De ritkán alkoholizálok,de akkor aztán hajjajj..... Csak alkohol! A muskátli az egy szép történet!
Házibulik is szoktak lenni!
CM:
Szóval METT Alkoholista állat rapper!! :D
METT:
XD hát azért nem,bár utóbbi időben elég sokszor rúgtunk be! De hát előfordul..
CM:
Abudabi-val rengeteg zenét csináltatok már...erről a véleményed?
Abudabi mint zenei partner megfelel?
METT:
Nagyon tehetséges a gyerek,jó alapokat gyárt,keverése nagyon magas szintre fejlődött
ez trap zenéken is érezhető,tud képeket szerkeszteni is,NAGYON SOK MINDENT KITANULT!
Persze lehet ketten hamarosan csapatot is alapítunk és így zenélünk a szóló zenék mellett! :)


CM:
Megjelent egy Albumod milyen címen?
METT:
Ellenségek Célpontban Lp a legújabb albumom,14 számos kis cucc :D

http://krankrec.tk/   :Innen letölthető!!

CM:
A további tervek?
METT:
3.lemezemen dolgozok A Shaolin harcos címmel!McBenőő földalatti beatek lesznek rajta
nagyon sok szóló cuccom jön ki:) és közreműködésem Benővel..
CM:
Magyar előadók közül kedvenced /kedvenceid vagy akit elismersz és respektálod
a munkásságát?Akár külföldi?
METT:
Magyarok közül:MIKEE MYKANIC nagyon tisztelem szeretem a zenéit Bobakrome 2 kedvencem itthon!
Külföldről nagyon sok van de akiket kiemelnék:Tupac Amaru Shakur A.K.A. MAKAVELI a legenda,
Gucci mane a TRAP GOD Waka Flocka Flame.
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja.. Ki vagy kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?
METT:
Nem tartom helyén valónak a rivalizálást!Balhézás helyett összetartás kellene a hazai
rappesek között...ez helyett mindenki szálkát keres a másik szemében ..de köszönöm én
nem kérek belőle ..haragosom sincs!
CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
METT:
Hát igazából nem tudok állást foglalni senki mellett,NEM AZ ÉN HARCOM! nem leszek a részese,ő dolguk
én nem folyok bele semmibe! Szeretek mindenkivel békességben lenni,kerülöm a konfliktusokat!
Ez olyan dolog egy háborúban mind 2 fél megteszi a másiknak ne legyen igaza és alul maradjon!
Majd kiforrja magát a dolog és kiderül meddig fajul!De ez közel sem nevezhető háborúnak!
AZ A HÁBORÚ AMI KÜLFÖLDÖN VAN AMCSIKNÁL! Ott egészen lövöldözésbe fajul,gyilkosságba egy-egy konfliktus.
Itt nem hiszem előfordul ilyen,ne is forduljon elő! Az csak rosszat jelentene a rap zenére nézve.
CM:
Nagyon jó válasz!!
METT:
köszönöm.
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Máté Csatos
Persze van ember aki a hátam mögött beszél,szemembe sosem!De komolyabb összezördülésem
nem volt és remélem nem is lesz!!
CM:
Ez nagyon frappáns végszó volt! Nagyon köszönöm az őszinteséged és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken! Sok sok sikert kívánok neked és társaidnak a további zenéléshez !!

Személyes véleményem METT-ről az hogy egy eléggé nagy szélességű zenei skálán mozog és a
jövőben biztosra veszem a sikereit!!!
Tiszteletem neki!!



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a lehetőséget!!! Jó kezdeményezés ez a blog,így legalább sok feltörekvő előadót megismernek!
    Üdvözlettel.METT

    VálaszTörlés
  2. Na erről van itt szó kérem szépen!! RESPECT METT !!

    VálaszTörlés