2014. november 26., szerda

DetoX !Egy remek fiatalember!Határozott és kitartó!!

CM = Ceremóniamester






CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
DetoX:
Köszönöm a lehetőséget hogy interjú alany lehetek.
CM:
Szinte mindenki csak a művész neved tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
DetoX:
A polgári nevem Kis Kasza Roland de maradjunk a DetoX-nál
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog illetve milyen témákkal kezdtem és érdekelne a véleményed!?
DetoX:
Szerintem nagyon cuccos.Így minden Blog olvasó megismerheti a feltörekvő rapperek történetét és honnan jöttét.
CM:
Mennyi idős vagy?
DetoX:
18-at töltöttem idén májusban.
CM:
Akkor már hivatalosan is felnőtt vagy és pinázhatsz legálisan!Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
DetoX:
Úgy igazából 13-14 éves koromban jött ez hogy most én baszottul csak a rapet akarom nyomatni és igazából más műfajt leszarok.Akkor ugye 8.- os koromban volt egy farsangi mulatság a suliba ahol felléptem egy osztálytársammal aztán elég nagy sikerünk volt.Akkor véglegesen eldöntöttem,hogy a rappel megyek a sírba.




CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegeltél?
DetoX:
Hát először dalszövegeket írtam aztán itthon így egyedül rappelgettem míg végül megjelent az első zeném.
CM:
Az még ilyen szárny próbálgatás volt?Hol rögzítetted?Sikeres volt?
DetoX:
Ez szó szerint az volt mert ugye itthon rögzítettem füles mikrofonnal aztán úgy dobtam fel Youtube-ra semmi master semmi nélkül... hát hogy sikeres volt e?Azt nem tudom megmondani a mostani nézettségeimhez viszonyítva nem volt az utolsók között 420 megtekintéssel.
CM:
Első lépések a komolyabb irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
DetoX:
Hát ez első nagy lépésem a"Még Mindig" című zenémmel volt amit a Wild Flow Records-nál vettem fel Nagykárolyban,még mindig oda járok felvenni,minőséginek nevezhető volt!
CM:
Csak volt?
DetoX:
Nem csak volt!Hála Istennek most egy barátom a Budapesti stúdiójában mastereli a cuccosokat és kibaszott jó minőséget rak alám!
CM:
Igen ismerem a Wild Flow Records-ot!Jól melózik a "Rider" srác csak néha hanyag!
Hogyan jött a név választás ?A DetoX?
DetoX:
Hát a név választásról nem igazán szeretnék regényeket írni mivel, hogy nem igazán dicsőséges úton kaptam meg de maradjunk annyiban hogy becenévből rám ragadt !


CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár raparcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol netán netes alapokra??
DetoX:
Egyelnőre ingyenes netes alapokra csináltam zenéket.Van 2 alap amit az egyik osztálytársam kezdő Beatmaker "BRF" rakott alám!Ezért is külön köszönet neki !
CM:
És mik a tapasztalatok?Hogy érzed jól megdolgozod a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
DetoX:
Mostanság személy szerint úgy érzem teljesen megfelelek a saját elvárásaimnak!A mostani cuccok véleményem szerint baszottul azt adjak amit én elvárok tőlük!
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
DetoX:
Abszolut
CM:
Hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?Egyáltalán van e kitűzött cél előtted?
DetoX:
Cél az mindig van,anélkül nem érdemes belekezdeni semmibe ha nincs előtted valami amire azt mondod hogy: huuu baszd meg ezt el akarom érni és teszek is érte.. Szerintem elég jó úton haladok.Idén meghívtak Nagykárolyba Hip Hop Party-ra és ha minden jól megy Január vége Február eleje környékén meglesz az első kézzel fogható DetoX lemez!!
CM:
Ehhez előre is gratulálok!
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyádat szaggatod olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
DetoX:
Legtöbb időmet per pillanat itthon töltöm családi körben,itt megnyugvást találok minden kibaszott probléma ellen.Viszont azonkívül még sulizok és haverokkal mozgunk kint nap hosszat.
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
DetoX:
A családommal élek kicsit fiatalnak tartom magam ahhoz,hogy külön költözzek akárkivel is a mai világban!


CM:
Suli?Végzettséged ha van ?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
DetoX:
Még sulizok most vagyok végzős Liceumban, ha viszont a zene nem jönne össze akkor pedig külföldön folytatnám az életem.Nagy vágyam hogy bekerüljek a Francia Idegen Légióba de viszont a zenélést nem szeretném abbahagyni... Ha 10 ember is hallgat akkor is csinálom mert annak a 10 embernek nem szeretnék csalódást okozni.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
DetoX:
Figyelj én úgy vagyok vele hogy ezt a kikúrt életet is csak egyszer élem tehát "Carpe Diem" így hát nem mondok "NEM"-et az alkoholnak sem, kedvenc kajám a Gyros és a Pizza italom pedig a Pepsi Twist Lemon. 
CM:
Ha jól tudom te igen járatos vagy harcművészeti dologban.Milyen sportágat űzöl?
DetoX:
Karate/Krawmaga több éven keresztül de viszont most per pillanat nincs meg a lehetőségem,hogy edzésre járjak ezen kivul pedig Kickbox-ot is tanultam.
CM:
És a harcművészetben elért eredményeid milyenek?Fel tudnád sorolni őket?? Gondolok itt arra hogy hol tartasz ...mester fokozat vagy haladó..milyen verseny stb ..nyerési eredmények !
DetoX:
Karatéban a 4 kyu-t el értem tehát kék öv 2 csillaggal amit véleményem szerint elég jónak nevezhetek de ezt mind tudjuk hogy nem az teszi az embert hogy milyen színű öv lóg a Kimonódon hanem hogy mit tudsz valójában.Idén volt egy bajnokság ahol két érmet sikerült bezsebelni egy ezüstöt és egy bronz érmet.

CM:
Elismerésem!!
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz,lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
DetoX:
Ez most egy jó kérdés.Szerintem attól mert én rappelgetek attól még nem vagyok nagyobb valaki a saját szememben sem és a lányok szemében sem.. maximum az 1 éjszakás csajoknál.
CM:
Erre gondoltam!Végül is akkor több punci jut mint ha nem zenélnél :)
DetoX:
Nem kifejezetten mondanám,itt nem a rap hanem a pénz ami beszél az ő szemükben... elkurvult a világ rendesen.Tisztelet a kivételnek.
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
DetoX:
Szüleim gyári munkások.Lényegében elég jól viselik mondjuk az elején volt pár olyan megnyilvánulásuk, hogy ezt most én miért kezdtem el de mostanra belenyugodtak.Úgy anyum mint a faterom támogatására is számíthatok teljes mértékben. Botrány akkor volt mikor ugye egy szókimondó zenét raktam fel a "Ribancokat" a Budapesti stúdiós barátom közreműködésével.Kaptam hogy nem ilyen zenéket várnak el tőlem és hogy máskor kicsit vegyek visszább a trágár szövegekből...
CM:
Ha elmész szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?Füvezés stb?
DetoX:
Teljes mértékben Partyarcok vagyunk ezt most nem nagyzolásból mondom de mi egy szar buliban is kibaszott jól érezzük magunkat.Összeszokott jó kis brigád vagyunk alkoholfogyasztás az korlátozott mennyiségben mostanra.. és füvezés az pedig egyáltalán nem.


CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek respektálod a munkásságát?
DetoX:
Én annak a híve vagyok, hogy "2Pac" volt és lesz mindig is a rap Istene . Számomra ő marad a "GOD OF RAP" akármi is lesz,külföldi előadók közül Eminem-et,Khalifa-t is hallgatok valamint a magyar előadók közül G-za, Lazy, Mc SooN, Mc Daps, és még sok egyéb rapes arc munkásságát nagyra értékelem.
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki / kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítélsz ,utálod vagy szívesen pofán csapnád?!
DetoX:
Így őszintén kibaszottul idegesítenek az olyan rapes arcok akik ugatnak a zenében hogy szétkaplak meg megbaszlak meg ilyenek aztán szemtől szembe pedig a bodyguard-ok nélkül vásárolni sem mer kimenni. Az ilyeneket kifejezetten utálom!Ott van a Busta akitől több olyan zenét hallhatunk, hogy szétkaplak meg megeszik a gecimet aztán végül is őt kaptak szét!



"CM:
Na és itt jön ugye az a dolog hogy ugye olvastad az előző cikket ami a VÁDASKODÁS!! amiben arra utalnak hogy n gerjesztem a tüzek Kordik úr vagy Boros Úr vagy akárki ellen !!ÍME AZ ÉLŐ BIZONYÍTÉK!!!Te magad is megmondója lehetsz hogy semmit nem írtunk vagy beszéltünk meg előre és ez a te saját "PRIVÁT" véleményed!!Így van?"


DetoX:
Teljes mértékben.
Tudom sok olyan üzenet lesz hogy ratyi szar mert a Kordik nevet megemlítettem de állok elébe!
CM:
A nevet én említettem ..de hagyjuk is!!Ez nem erről szól hanem rólad!!
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
DetoX:
Eddig csak egy személy volt.. nevet nem szeretnék mondani.Egy úgyszintén kezdő rapperről van szó aki felé most egy Beefet fogok rögzíteni.Azzal szórakozott, hogy 6 különböző Youtube Account-ról disslikeolta a zenéimet és komentelgetett elég aljas dolgokat!
CM:
Ezt hívják alpári majmoknak!!
Nem szabad velük foglalkozni mert erre élveznek a sügérek!!
A lemezed akkor a jövőévben napvilágot lát..hány track-et tervezel rá..közreműködőket és mi lesz a nagy címe?
DetoX:
Ez egy Album lesz!" Bánat Nagylemez "nevet fogja viselni 15 track-es album, ha minden jól alakul Rider, S.D, RealMan, és a Budapesti stúdiós barátom  közreműködésével lát majd napvilágot.


CM:
Még egyszer előre is gratulálok neked!!! Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken! Sok sok sikert kívánok neked a további zenéléshez !!
DetoX:
Köszönöm szépen, hogy részt vehettem ebben a Hip Hop-os mozgalomban és köszönöm a jókívánságokat!
CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
DetoX:
Természetesen ! Ki nem hagynám ezt a lehetőséget. A Rajongóimnak azt üzenem, hogy nem fogom abba hagyni akármi is lesz . A kibaszott rappel megyek a sírba de míg én oda kerülök addig rengeteg track-et fogok kipakolni az asztalra. Az utalóimnak pedig annyit, hogy köszönöm a negatív kommenteket. Teljesen építő jellegűeknek veszem és ösztönöznek abban, hogy ennél jobbat hozzak!
SZIASZOK !


https://www.facebook.com/DetoXToxicKiD?fref=ts
https://www.facebook.com/Detoxofficialpage?fref=ts

"Saját megjegyzésem!DetoX egy kivételes kölyök aki küzd az álmaiért,nem csak álmodozik tesz is érte.Kívánom a tervei mind egytől egyig jöjjenek össze mert cél nélkül az élet kibaszott unalmas!
Ezenkívül ott a helybelieknek üzenem hogy ne nagyon zaklassátok őt vagy családját mert a szó szoros értelmében ütős fickó.
Figyeljetek oda rá mert lehet ő az aki hozza a formát a jövőben."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése