2014. november 20., csütörtök

Szóval a "VÁDASKODÁS" !!

Sziasztok a Ceremóniamester vagyok!
Hogy mi is ez a VÁDASKODÁS??
Leírom!
Már mikor beharangoztam hogy lesz egy ilyen Blog ami a kezdő rap arcokat mutatja be akikkel nem igazán foglalkoztok , már akkor kaptam az üzeneteket hogy ez minek értelmetlen szarság lesz!
Meg hogy minek ez? Akit szeret a nép úgy is azt fogja a továbbiakban is szeretni stb.

De kérem szépen !! Nem a saját magam hasznára csináltam nem a saját nevem felfuttatására
hanem szerettem volna ha teret kapnának azok a tehetséges előadók is akik frankón telibe le vannak szarva!
Hiszen ti is mind jól tudjátok hogy 2014-ben kik az ászok a szemetekben füleitekben!

Mindezek ellenére behirdettem és lám lám láss csodát több mint 100-an jelezték hogy szeretnének a Blogon szerepelni!
Ezt újra leírom "JELEZTÉK" és nem én válogattam ki és nem én hívtam meg őket szimpátia alapján.
Volt akit én magam sem ismertem azelőtt.
Akikkel beszélgettem mind őszinte válaszaikkal gyarapították a Blog kivitelezését azaz hozzájárultak nem kicsit.
A hangvétel az néha egysíkú volt de néha igen csak a frankó TABUK NÉLKÜL!!

Na de térjünk a VÁDASKODÁS témára!

Rám írt XY ember / emberek hogy én mért vagyok ilyen csicska hogy csak olyanokat hívok meg akik mind egytől egyig RTM vagy Essemm vagy bárki utálója!!
A személyes kérdéseken felül az épp aktuális dolgot ugye a "RAPHÁBORÚT" is bele vontam a beszélgetésekbe csupán azért hogy ki miként látja érzi ezt az egészet!
Az hogy az interjú alanyaim úgy válaszoltak ahogy azért sajnos én nem vagyok felelős és csak azt írtam a cikkekbe amit az épp megkérdezett ember válaszolt!
Hogy akkor épp az volt aktuális dolog az szintén nem az én harcom....sőt mint tapasztaljátok mai napig is folyik és megítélésem szerint folytatódni is fog most már mert ebben látják sokan a jövőjüket a rap műfajon belül.
Amúgy meg  telibe le van szarva akár az RTM akár az ellenfelek!Ez a blog nem erről szól!!
Sok mindent elárul a Facebook-on található nagyobb rap zenei megosztó oldalakon található remekművek is!
Bár ezt én nem értem hogy azok a bizonyos oldalak FB-n miért csak az XY nagymesterek zenéit rakják ki
megjelenés után kb 10 perccel a középosztálybeli vagy kezdő arcnak meg üzeneteket kell írnia és benyalakodni hogy ugyan már légyszi rakjátok már ki a zenémet! (kétszínűség )
És ezek után még én vagyok a genyó???Na ácsi van ...........
Azok a formák az XY emberek akik rám írtak hogy miért csak hadvezér utálókat hívok meg ,a gyengeség kedvéért és mert tuti kisegítő iskolába jártatok elismétlem : NEM ÉN HÍVTAM MEG AZ INTERJÚ ALANYOKAT baszd meg!!!Hanem ők jelezték a szándékukat!!

Na ennyi a frankó!!!
A Ceremóniamesterek Blog él és virul ...halad és jönnek az új arcok ..de most már ismertek és ismeretlenek egyaránt.Szóval jelentkezzetek!!!
ÜDV: Ceremóniamester

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése