2014. július 22., kedd

BORN2FALL ! ( A szókimondó arcok )

CM = Ceremóniamester

CM:
Vendégeim a BORN2FALL duó.
Tagok:BO1 WONDER, DEEKAY
Kiadó: DNSTY Record'z

Hello üdvözöllek titeket itt a Ceremóniamesterek Blogonján :)
Wonder:
Csumikaaa!!
Deekay:
csumi!
Üdvözlünk minden kedves és kedvetlen olvasót :)
CM:
Szinte mindenki csak a művész neveteket tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg eláruljátok a születési neveteket?
Wonder:
Engem a spanok simán, csak Peetnek szólítanak (PÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍT)
Deekay:
Ez így is van rendjén! Deekay vagyok, ennyi elég! Tabu a születési nevem Maradjunk annyiban,
hogy a nevem monogramja "DK"amiből lett a "művésznevem"is.És szinte mindenki így is szólít!
Kivéve anyám... ő úgy hív "gyere ide" :)
CM:
Rendben!Gondolom olvastátok miről is szól a Blog és érdekelne a véleményetek!
Wonder:
Őőő...mert? Miről szól?(nyugi poén)
Deekay:
őő... bocsi, de elfoglalt úriemberek vagyunk, nem nagyon érünk rá ilyenekre!
Wonder:
Szerintem fasza ötlet összehozni egy kezdő és feltörekvő MC-kel foglalkozó blogot.
Nagyobb reklámot és teret kap mindenki. Egyszóval...KIRÁLYSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁG!!!
Deekay:
Egyetértek a csodagyerekkel - ilyen ritkán van, írjátok fel valahova!  
CM:
Akkor most beszéljünk rólatok!Mennyi idősek vagytok?
Wonder:
Én a kemény 21 évemmel már vén fasznak számítok.
Deekay:
Agyi szinten 4 és fél,ami a skill-jeimet és az IQ-mat illeti 90.a valóságban pedig 18.leszek szeptemberben!
Tehát már eladnak a Tesco-ban szénsavas bubis ásványvizet és nagyon várom már
CM:
Mikor kezdődött nálatok a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
Wonder:
Hát az úgy volt, hogy én már kis pöcsös koromban apám heréiben is gettó fülessel csápoltam miközben
a fater részegen ugrált egy "RUN DMC" koncerten. Szerintem innen a szenvedély, vonzalom, szeretet stb.
Deekay:
Imádjuk ezt a kérdést... Egy előző interjúban is megkérdezték,akkor sem tudtam rá válaszolni!
Elnézést kérek,de öreg vagyok már,így gyakran felejtek...de ami azt illeti valahogy 2002 körül...
CM:
Szegény vén csont :)
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtetek szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magatokban szövegeltetek?
Wonder:
Hát kis pöcsös sperma ként nem nagyon szövegeltem szerintem,de lényeg ami a lényeg én WU-TANGEN és
PUBLIC ENEMY-n nőttem fel aztán ahogy teltek múltak az évek, annyira elkapott,hogy 13-14 évesen elkezdtem
saját szövegeket írni (mondanom sem kell, hogy borzalmasak lettek). Emlékszem a leges legelső szövegemre.
Egy kibebaszott "Diss"volt a fizika tanáromra, mert egy utolsó kis senkiházi fasz volt.. :)
Deekay:
Hát azért még nem... elég érdekes lett volna 6-7 évesen szöveget írni!
Bár mindig is arról álmodtam, hogy egyszer majd énis szövegelni fogok...első szövegem kb 10 éves koromban
született meg egy igen súlyos, szomorú, tragikus témáról... arról hogy én vagyok a westcoast
és mindenkit lelövök!
CM:
Első komolyabb lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
Wonder:
Isten meg a ments!Első track-ek egy szaros dinamikus kis sony mic.-al ami kb. 3000 forintba került.
Akkor még azt se tudtam mi a master és a keverés. Csak pofáztam, mint egy idióta és minden szart
kiadtam a kezeim közül. Karrierem szégyenfoltjai. Mai napig bánom. Aztán 1-2 év után egy "Behringer C1"
(mai napig pippantanám annyira imádom azt a mikit).
Végül mikor összeálltam ezzel a fasszal egy krúba a családba került egy AT2020-as...
azóta ő képzi a stúdiónk alapját.
Mellesleg a mic.-unkat Amandának hívják.És aki hozzá nyúl annak a kezét letöröm peace
Amúgy bocs, ha lasabban írok.A gádzsim épp az asztal alatt dekkol (if you know what I mean)
Deekay:
Fu... hát az attól függ ki mit vesz komoly lépésnek... nyilván egy akkori "komoly lépésemen" most
csak nevetni tudok!Első felvétel 13 éves koromban született meg,majd elkezdtem otthon kialakítani
egy saját otthoni stúdiót,hogy valamivel jobb minőséget kapjunk.Így született meg 1 EP-nyi
anyag + pár single trekk.De még mindig nem voltunk megbékélve a minőséggel,ezért elmentünk Deego-hoz Győrbe,
( BARBÁRFIVÉREK bunker )
ahol szintén felvettünk egy EP-t.Ez akkor számomra kibaszott komoly előrelépés volt!
De úgy igazán az első komoly előrelépés az volt, mikor felhagytam a régi csapattal,és összeálltunk
Wonderral mint BORN2FALL.Az előző csapat munkásságából szinte semmire sem vagyok büszke,kivéve 1 trekk,
ami"VÁGY"címre hallgat...erre klipp is van és még mindig megtalálható a youtube-on.
A beatjét Artoscsaba rakta, a scratcheket pedig BrokenFinguz...Mikor a klipp megjelent meghívtak minket a
MUSIC CHANNEL-re, ahol interjút adtunk az Animal Cannibals-nek a 1LIKE HIPHOP müsorban...
Ez is kibaszott komoly előrelépés volt akkoriban (2012) ... szerencsére azóta csak felfelé tartunk
és most kezdjük elérni azt a szintet, amikor már beszélhetünk magunkról "feltörekvők" ként.
CM:
Ez komoly ..gratulálok





CM:
Hogyan jött a név választás a duotok neve?
Deekay:
Na most megfogtál!Szóval az úgy volt, hogy......ne tudd!Leírtunk 2 nap folyamán vagy három-millió
kétszázhuszonnyolc-ezer-háromszáznegyvenkettő nevet, amiből egyikőnknek sem tetszett az egyik sem!
Majd megkérdeztem egy csajt, aki annyit mondott, hogy Fallen...ezt így megírtam Wondernak,
ami úgy ahogy tetszett mindkettőnknek, de túl nyers volt...így lett belőle FALL TO BORN, majd FALL2BORN,
és végül BORN2FALL - és ez is maradt!
Wonder:
Érdekes sztori mivel DK-t én eleve csak egy vs.albumra hívtam be,aztán jött az ötlet, hogy álljunk
össze krúnak. Két napig agyaltunk egy szájba baszott,kibe baszott,idióta,faszkalap,buzi néven ami
jól hangzik és értelme is van Végül elgondolkodtam (ritka eset, mert fáj).És eszembe jutott,
hogy minden bukás után újjászületünk.Mondom dikkk...fordítsuk már. FALL2BORN! Na mondom ez jó is lesz...
leírtam a kollégának.Erre azt mondja. Fordítsuk már meg. Így lett BORN2FALL...mondom....hm Szüless meg,
hogy eless.Végül is stimm, mert azért születünk, hogy szopjunk az életben és senki semmi komolyabbat
nem csinál. Szóval így történt
CM:
Szóval egymásba szerelmesedtetek!
Deekay:
Nem, mind a mai napig utáljuk egymást!!!
Wonder:
Szeretni? Ezt a faszt? A föld alá kívánom...
CM:
Mióta ismeritek egymást?
Wonder:
4-5 éve teszi pokollá az életemet :)
Deekay:
Jézus isten....
Ami azt illeti vagy 7-8 éve, csak akkor még kurvára nem spanoltunk, majd világi ellenségek lettünk,
és utána lettünk így... Nem, nem azt mondom hogy szeretjük egymást... ki nem állhatom!!!
Wonder:
Amúgy ja...beakartam ásni a beton alá egy jó darabig...
Deekay:
Végülis... ott vagyunk most is!
CM:
Gondolom akkor 4-5 éve nyomjátok együtt?a szövegelést?
Wonder:
Dehooogy
A B2F alig másfél éve alakult meg
CM:
Váltsunk!Tudnátok nekem mondani pár raparcot akik alátok adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgoztok??
Wonder:
Van rengeteg....akikkel dolgozunk ill.dolgoztunk.ill.akiknek a beatje mai napig a pc-kben állnak.
Deck,Bitprojekt,Barbár,Artos Csabi,N-DEE,Scrap,Duft,ÉN stb.
Deekay:
Álltalában kaptunk (illetve kapunk is) spanjainktól beatet a DNSTY kiadóból!Van pár megvásárolt alap is,
illetve van pár mixtape is, mivel már 60x neki ugrottunk összehozni egy mixtape albumot,
de végül mindig csak single trackek születnek belőle (illetve néha klipp) ...
de ami azt illeti Wonder is csinálja az instrumentálokat! 
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzitek jól megtöltitek a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaitoknak mikor elkészül egy anyag?
Wonder:
Végül is igen! Mindig sikerül magunkat túlteljesíteni DK mondata minden új cucc után:
"Hallod az eddigi legjobb...." ezt eljátszotta már vagy 2 345 346x
Deekay:
A minőséggel még mindig nem vagyok megbékélve,bármilyen hanganyag készül el...
Tehát kéne egy jobb hangkártya a felvételhez illetve meg kéne tanulnunk végre masterelni is.
Eddig mindig ez okozta a legnagyobb gondot, mivel nem volt keret még keverésre sem...
De szerencsére a DNSTY megalakulásától már ez sem okoz akkora gondot, mert mindenben segítjük egymást!


 CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
Wonder:
Persze a szótárunkban nem szerepel a tabu szó!
Deekay:
Jöhet
CM:
Ti hogy érzitek milyen úton haladtok?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtatok egy bizonyos ponton?
Wonder:
Egyértelműen up & up...állítólag minden track-el 2-3-at lépünk előre.
Legalább is a hallgatók elmondása szerint.
Deekay:
Pár kérdéssel ez előtt ha jól emlékszem ezt már megválaszoltam,bár akkor még nem kérdezted!
azt írtam, hogy szerencsére megyünk végre felfelé a feltörekvő szintre...ahogy az évek telnek
egyre inkább felfelé haladunk,de még mindig nem tartunk sehol!
CM:
Beszéljünk rólatok mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyátokat zúzzátok olyankor mivel foglalkoztok a privát életben?
Wonder:
Én simán kocka vagyok online gamek-et gyúrok, vagy be vagyok baszva vagy a csajommal ágy tornázunk 24/7
DK meg egy fotós fasz,hogy Mikee-t idézzem csak vele nem etetjük meg a Nikonját :)
Deekay:
Vannak időszakok az életemben amikor pár napig csak egy"dolgot"tudok csinálni...
Például néha napokig kint lógok, haza csak aludni járok, és olyankor az égadta világon
semmivel sem tudok foglalkozni!Ezen kívül járok fotózni portrékat, eseményeket, most már esküvőket is,
illetve klipeket készítek nem csak magunknak,hanem más előadóknak is...tehát mondhatjuk,
hogy minden egyes napom a fotózással & videózással illetve a zenével telik...és az a legszebb,
mikor ez így minden egy napra összejön...tehát a zene is meg a képi világ is...
pl. koncerteket fotózok & videózok...ez így a legjobb, és ha ezt a jövőben is fogom tudni így csinálni,
én leszek a világon a legboldogabb ember! 
CM:
Kivel éltek?Csajjal?Vagy családdal?
Wonder:
Én még a Muterral,viszont lassacskán már kezd beköltözni a gádzsim is aminek eléggé örülök.
Egyre gyakrabban van itt szóval bővül a kis család...ja meg van egy kutyám..
Deekay:
Sajnos még a családdal...szerintem ők is annyira utálnak velem egy lakásban tartózkodni mint én velük!
Bár most fasza időszakot élek, apám kiment a város melletti kertünkbe, és haza se jött már 4 hete,
úgyhogy most gecire boldog vagyok és nyugodt napjaim vannak! 
CM:
Suli?Végzettségetek ha van ?Vagy másképp mik a terveitek ha a zene abszolút nem jön be?
Wonder:
Hát...engem kibasztak mindenhonnan.Nincs szakmám.Ha nem jön be a zene akkor hímkurva leszek Bécsben,
Vagy itt nálunk fogom futtatni a ribiket.RIBIK...a kurva csúnya szó.Úgyis van belőlük annyi, mint a szemét!
Deekay:
Én jövőre érettségizek (ha idén megcsinálom a pótvizsgámat németből :D:D:D)
Bár kurvára utálom az egész témát ami az ISKOLA szóhoz kapcsolódik, de szeretném letenni az érettségit
hogy bejussak valami fasza videós & fotós fősulira!!Arra nem is gondolok, mi lesz ha nem jön be...
Talán majd adhatok neked interjút, mint "hajléktalan (egykori) MC"






CM:
Kedvenc ételeitek italaitok?Alkoholos alkohol mentes?
Wonder:
Étel? az mi?
Italból meg minden ami A betűre kezdődik. A sör a bor a whisky a pálinka...a stb.
CM:
Ne szoktál kajálni?
Wonder:
Nincs rá pénz :)
Deekay:
Arra a szóra hogy KAJA mi gecire háklisak vagyunk,mert általában sosincs
(ezért vagyunk ilyen geci véznák mint a kisujjam fele :D) Ha van kess akkor PIZZA...Imádom!
Italból sör vagy bármi, ami van, csak legyen!
Wonder:
Ámen...
CM:
Fellépésekkel hogy álltok?
Wonder:
Hála Istennek egyre több és több van. Ami kurva jó érzés...
Deekay:
Így van...imádom a fellépéseket!A tervezgetéstől kezdve a próbákon keresztül a színpadra lépésig...
Imádjuk csinálni!Imádjuk a hip-hop-ot,úgyhogy ez sosem okoz problémát!Legszivesebben
napi 24 órában ezt csinálnánk!
CM:
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenéltek és
jó amit fel mutattok,lányok hogyan viszonyulnak hozzátok?
Wonder:
Régen erre a kérdésre regényt írtam volna.Most viszont kajak leszarom a picsákat, mivel szeretem a
barátnőmet Szóval fényképezkedés,aláírás oké,de amúgy takarodjanak tőlem távolabb pár méterrel..
Deekay:
Imádnak,szétszednek a fellépéseken, nem birok el velük, annyi van... LÓFASZT!
Szerintem ez már nem olyan dolog, hogy jobban rámozdulnának a zenészekre vagy ilyesmi....
Ilyen csak régebben volt!Most már úgy veszik a zenészeket is mint az átlag embereket...
Elmész akárhova valami nagyobb tag fellépésére, szinte le sem szarják őket!Pl. vegyünk egy átlagos előadót,
akinek van több milliós nézettsége meg mit tudom én mennyi rajongója .. ő is ugyan úgy sétál a fesztiválokon,
a városban, az üzlethálózatokban mint egy átlagos hétköznapi ember, és szinte már úgy is kezelik őket!!
CM:
Szüleitek mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csináltok?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
Wonder:
Apám nincs, édesanyám tanár.És nem bírja idegileg mikor beállunk a mic. mögé az egész ki be baszott block
tőlünk hangos :)
Deekay:
Anyum a hivatalon dolgozik,Apám pedig"festőművész"de annyit festett az utóbbi 10 évben amennyit én tanultam
tehát semennyit!Vehetjük úgy is, hogy munkanélküli,bár ebbe annyira nem akarok belemenni...
Eleget hallgatom otthon az anyámtól!Mindketten a rap ellen vannak...
Az elejétől fogva gátolni próbálnak abban, hogy csináljam...mindig olyanná akartak alakítani,
amilyen nem vagyok...ezért is rossz a kapcsolatunk már évek óta...
CM:
Ezt sajnálom.
CM:
Ha elmentek szórakozni a haverokkal,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
Deekay:
Inkább az a"más"játszik be bár nem járunk olyan bulikba, ahol nem rap szól... tabu téma!
Wonder:
Ha nem hip-hop buliról van szó,akkor olyan,hogy kis mennyiségű alkohol nem létezik.
Le kell innunk a szar zenét,hogy kibírjuk és kurva ritka alkalom.1x 20 év alatt.


CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek respektáljátok a munkásságát?
Wonder:
Magyarok közül egyértelműen...Bloose Broavaz, SCBP és Kriminal. Kivétel nélkül.
Amerikaiak közül meg az underground.Jedi Mind Tricks(mindenki)aztán persze a klasszikusok
WU-TANG, ONYX stb.
Deekay:
Ahogy már elmondtuk ezerszer,annyi előadó van,akit hallgatunk,hogy hajnalig lehetne sorolni,
nem bírnánk a végére jutni!Magyar kedvenceim:Siska Finuccsi,Ketioz,Killakikitt,Tkyd,Barbárfivérek,
Akkezet Phiai,DSP stb stb stb...Amcsi top 3: Method Man,Eminem,Hopsin Külföldi csapatok & előadók:
Abszolút kedvenc a WU-TANG CLAN és a LIMP BIZKIT,ezen kívül Onyx,Screwball,Lords Of the Underground,
M.O.P., NAS, 50 Cent, Snowgoons stb stb... Nem azt írtad, hogy csak rap előadók legyenek,
tehát magyarhoz még besorolnám Tankcsapdát-őket is geci sokat hallgatom...
Illetve minden régi amcsi Blues zene ami csak létezik, azt imádom!  
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki/kik azok akiket kimondottan nem szerettek
elítélitek,utáljátok vagy szívesen pofán vágnátok?!A frankót!
Deekay:
Na baszd meg.......... :)
Wonder:
BUSTA,Essemm,AK26 a COD a ki bebaszott sok nyálas semmitmondó idióta töketlen kis balfasz akiknek
a"SZARAIT"rap-nek ill.hip-hop-nak nevezik,de eközben közük nincs semmihez és tisztességesen leszophatják
a faszomat.Nem igaz,hogy az idióta Magyar ember nem hallja a különbséget a minőség és a szar között.
Hát baszd meg.Ha én hallgatok valamit akkor figyelem a rímtechnikát a flowt a mondanivalót a
keverést a mastert a MINDENT.De neeeeeem...ezeknek a szar kell, mert jaj de jó a refi, meg ez meg az,
meg kamu"G"vagyoook és kemény vagyoook és Csajoknak jön a nóta az első résztől a két milliomodikig stb.
SZÓVAL ROHADJANAK MEG OTT AHOL VANNAK.És ezek közül baszd meg...bármelyiket kihívnám freestyle csatára
le lennének alázva, mert kibaszottul mínuszos a tehetség, csak a Magyar ember a szarra pörög rá...
Ja és...buzik..
Ja bocs...elfelejtettem hozzátenni, hogy ezek közül mindegyiknek a hitelessége
KURVÁRA MEGKÉRDŐJELEZHETŐ!Ami a mi szakmánkban tűrhetetlen.Ja...és kapják be
Deekay:
Nagyon sokáig hallgattam Essemm-et,sőt mondhatom azt is,hogy a magyar top 3-ba soroltam annó.
Viszont...amikor össze állt a Busta-val,azóta teljesen más milyen zenék születnek,
és végképp nem hallgatom...Természetesen erre ők csak annyit írnának,hogy:irigy vagyok...
Akit szívesen pofán vágnék az a Heki gyerek 14 i-vel aki kurvára kezdi kihúzni a gyufát a faszságaival
és a 384 millió nyálas klipjével!De ezzel nem csak én vagyok így...
Vagyunk annyian, hogy szinte sajnálom szegény kislányt!Nem fogom ezt a témát ragozni...
Aki nem Underground és nem a Boom Bap vonalat viszi, az nálam tabu téma...
Az összes nyálas depis szerelmes fasz,gondolok itt a Children of Distance-re meg stb...
Wonder:
ja igen Hekiiiiiiiiiiiiiiiiiiit kihagytam :)





CM:
Mi a véleményetek erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondjátok ki amit éreztek!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
Wonder:
Rapháború?Busta életeket ment?Hát takarodjon már a faszba.
Első lényeges hiba amit elkövetett, hogy bekóstolta Saiidékat.
Csak SZERETNE olyan tehetséges lenni, mint ők.Mondjuk Dopeman se különb...
Ő is fura fazon.De ez az egész Rapháború meg 10 754 943 RTM fan...ez inkább egy Illuminaty agymosásra
hasonlít leginkább baszki.Én erre már régóta nem találok szavakat.És mindenki az irigységgel jön.
Hát bazd meg...ha Bustát kihívnám egy free-re simán elutasítaná. Meg, hogy Ő mennyire hiteles meg teszi a
nagyot stb. Akkor a West-endes sztori Pajával mi volt? Lényegtelen.
Kamu az egész ficak az említett sorozat pedig értéktelen.
Deekay:
Őszintén?Leszarom!Mert olyan "előadók" "HÁBORÚZNAK" ilyenekkel a neten, akik számomra kurvára
nem passzolnak bele a"RAP"kategóriába...és csak azért csinálják, hogy megkapják a figyelmet....
Nem is követem,1-2 videót láttam talán,bár az sem biztos hogy arra gondolok amire te...
Nem nagyon mozgat de az,hogy füves faszoknak nevezte Busta az AKPH-t,akik szinte a magyar rap alapköve
számomra egy kicsit kurvára nagyon sok!
CM:
Volt e már összetűzésetek valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Wonder:
Hát van egy két balfasz akivel fasírtban vagyunk kezdők közül is...ill'. "feltörekvők" közül is.
Ilyen például egy meg nem nevezett személy akinek reklámot nem csinálok továbbá a Hekiiiiiiiiiiiiiikével is ...
továbbá a DNSTY kiadóban a COD neve is porondra került "Beef" kategóriában személyes okok miatt.
És mivel egy család vagyunk ezért velük is azt hiszem. És úgy kurvára kapják be a faszomat
(egyet kapnának két hétig lennének kiütve)
Deekay:
Mint már mondtam,a Heki gyerek!Koppintják Eminem egyik leghíresebb klipjét,amire persze annyit mondanak,
hogy"ez tiszteletből",aztán mikor kinyilvánítom,hogy nem tetszik,akkor elkezd kóstolgatni a saját oldalán,
hogy majd ők is csinálnak a vonatállomáson baseball ütőkkel klipet... Itt a BETONKASZT-ra célzott.
Az ilyen embereknek fogalmuk sincs a 90-es évek rap-jéről,az igazi underground-ról,ezért ezt nem is
érthetik meg...Ez a dalunk és klipünk 100%-ban úgy készült,hogy 90-es évek feelinget adjon vissza.
De abban igaza volt Hekinek, hogy majd ő tartja a baseball ütőt...a mi klipünkben is egy csaj tartotta! 
CM:
Ezek nagyon kemény végszavak voltak!Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltatok
velem a Ceremóniamestereken!Sok sok sikert kívánok nektek a további zenéléshez !!
Wonder:
Köszönjük a jókívánságokat, puszi mindenkinek és puszi mind az öt gyerekem öt anyjának...
(ui: majd küldöm a tartásdíjat)
Deekay:
Mi köszönjük hogy itt lehettünk,sok sikert kívánok neked a Ceremóniamesterek vezetésében!
Pacsi az olvasóknak,akik birták idegileg végig olvasni ezt a sok faszságot!Csumi
CM:
Üzennétek esetleg a rajongóitoknak,utálóitoknak valamit rajtunk keresztül?
Deekay:
MINDENKIT SZERETEK!És puszi :)
Wonder:
Áh.. én túl egoista vagyok ahhoz hogy üzengessek de azé puszi :)






A BETONKASZT C.TRACK ITT TALÁLHATÓ:
https://www.youtube.com/watch?v=dqfzLffo94w

https://www.facebook.com/BORN2FALL94001

Saját véleményem a srácokról az hogy egészen más ként képzeltem el őket!Nagyon kellemeset
csalódtam mert meg ismertem két remek embert akiknek a mindene valóban a Rap zene és a 
vele járó életvitel!
Sok sok sikert kívánok nekik a zenélésben és az életben egyaránt!
Köszönöm az interjút !Peace 
Ceremóniamester

.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése