2014. július 20., vasárnap

Spike Dilo !A SUNA fürkésző!! Interjú...100% frankó !

CM: = Ceremóniamester


CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogon :)
Spike Dilo:
Szia ,Hello Üdv neked és az olvasóknak És az ellenségeimnek  :)
CM:
Szinte mindenki csak a művész neved tudja ugye Spike Dilo!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
Spike Dilo:
El persze ,Kunsági Bence:) Tehát legyen a Bence megszólítás ,bár Dilónak is szoktak de az inkább gúnynév
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
BENCE:
Nincs sok BLOG hazánkban úgy mint külföldön és ez pozitívan tölt el,persze
bizos lesznek áskálódások mert ilyen nép vagyunk de kifejezetten tetszik és már ideje volt.
Mivel ahogy láttam mindenkinek más oldalát is bemutatja,persze itt nem a gonosz,én a jó
oldalára gondolok de minden más ami fontos vagy tán fontosabb az életében az embernek vagy mondjuk
rap előadónak.Bár magam nem tartom ebbe a skatulyába..
CM:
Nem tartod magad rappernek?Akkor miként fogalmaznád meg a tevékenységed?
BENCE:
Pont azért nem,mert a körülöttem lévőknek a fele kb annak tartja magát akik nem kevesen vannak
és persze én nem ítélkezek ki milyen,mert ez nem az én reszortom meg egyébként se..
Egy szóval nehéz lenne magamat besorolni de van csomó dolog ami tervben van és csinálom meg aztán
drogosnak vagy alkesznak hívnak ami már rég múlt de még is foglalkoznak velem,néha már sok is
pedig nem vagyok semmivel több mint más csak szarok az egészbe és így valamiért be vonzom a dolgokat.






CM:
Erre még visszatérünk..
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
BENCE:
31..faszt bocs 32.lettem június 23-án..de kb 20nak érzem magam..
CM:
Most szúrós leszek ..de ennyi idősen és ennyi idő elteltével amit a zeneiparban tevékenykedtél ..
nem kéne már befutott sztárnak lenned?
BENCE:
Jó kérdés és adom is a választ amivel megérti mindenki :)
CM:
Várom szeretettel :)
BENCE:
Tehát!94-ben már saját klipem volt,elég szar de Bravo tv-ben adták meg persze riport.. akkor az
Air Flyers csapattal jártam a TV2 mobil partyk-ra,majd az után megnyertem a Puma Jam-et az E-klubban.
Válogatás stb..régi freestyle bulik a nyugatiba..több mint 10éve B63 ilyen személyekkel mint
Györemix,Fürkésző elemek és rengeteg olyan név akit a mai generáció nem ismer.Ez után jött a Chillzim
velük jó pár koncert,más mint most,velük is klipp meg válogatás..
Következett hogy beleuntam vagyis jött a pia,volt hogy leszedtek a biztonsági őrök a színpadról olyan kész voltam
és egy másik irányba mentem.Nem a zenében hanem az életben...elkezdtem élni és pénzt keresni!
Persze nem a Tescoba,bár akik ott dolgoznak erősen tisztelem. 
CM:
Igen emlékszem a Chillzim klipben"Tirpa"is benne volt te pedig hosszú hajjal!


 CM:
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
BENCE:
Igen így van de nem láttam hosszú életűnek azt a dolgot sem,persze jó arcok voltak meg még tartom velük
a kapcsolatot....Nagyon rég ugye...most írná mindenki 2pac meg ilyenek meg hogy kétkazettás magnóval vették
át a rap zenéket meg MTV de igaz volt ilyen is,de Marky Mark,k7, Criss Cross R.I.P az öcskösért de nagyon
szerettem.. akkor Puff Daddy akit sokan nem vállalnak fel,de én mai napig hallgatom és bejön a munkássága
de még ezeket a német feka rappeket is meghallgattam NANA ,Papa Bear,C Block.. de magyarba
Mega Sound System mindig szólt meg persze angyalföldi vagyok..itt lakott Lacika"Papa Jo"jóban voltunk
én akkor fiatalabb voltam..ő dobálta nekünk a kazikat!
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegelni is?
BENCE:
Hiszed vagy nem én free-be kajak jobb vagyok de talán hallottad már...volt egy tehetséges srác..régen együtt
kreáltunk hatalmas alapokat azt én a női mutálós hangommal rajnak érezve magam
írtam rá érdekes rímeket,ma már azért más a dolog meg fontos a körítés!
CM:
Igen hallottalak free-ben.
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
BENCE:
Elhittem magamról nagy vagyok!!Már más a helyzet,mulatok,poénnak veszem de még is komolyba...
Cultus Digital-ba sokat jártam régen azután nálad is párat meg lent Gödöllőn a Büntető-Oszt-Thug-os
Flegma Daninál vettünk fel párat..de sokszor volt olyan úgy be basztunk hogy előbb lett a
fűszer sáv kész.. azt hagytuk a gecibe (bocs) :)
CM:
Hallom és tapasztalom hogy mint rap előadó igen csak pörögsz,sorozatban
nyomatod ki az újabbnál újabb zenéket!?Élet vagy Halál,Sunák! :)
Ezekkel el érted a célod?
BENCE:
Nem sokan tudják,de az Élet vagy Halál-t több mint 10 éve vettem fel,tehát páran elgondolkozhatnak.
Azzal nyertem a Puma genyót meg ment az Offlinera válogatás viszont tavaly klipeztük be...
Mindenki mondja hogy azt a vonalat csináljam...nekem az már bizonyíték hogy megy a rap de ami jó meg értelmes
az kutyát nem érdekel mert bizonyos személyek elbaszták a hazai értékrendet...ugye jött a SUNA 1 amit
nagyon csipázok bár sokan szidják de csak bejött.Szóval az indította be,de én ezt éreztem és nem azért
mert annyira nagyot rappelek de aki ismer,tudja..poén az egész meg azért bulikba már ismerik.Majd jött SUNA 2.
ami 2 hét alatt 60ezer lett aztán egyből le is baszták és újra kellett tenni,mindent az elejétől nem egyszerű
és persze durva leveleket is váltottam ezzel a buzi youtube-al vagyis valami név nélküli
adminnal tudom is én,de ja..bejött meg jönnek dolgok amint többen nézték egyből napi 30 üzenet meg minden.
Featelni akartak ami jó érzés,de annyira a nézettségre mentek meg vágom a simlisséget!


 CM:
Youtube-on sokan észre vették hogy a nézettségük nem hogy NEM nőtt de csökkent...
viszont van aki fel rakja egy-egy mocskát délután 2-kor és este 10-re 130.000 megtekintése van!!
Ehhez mit szólsz?Talán a mi közös zenénk is mást mutat mint kb fél éve így igaz?
BENCE:
Figyelj!A PÖRGETÉS létezik tudom ,sőt nem csak az-az egy bizonyos személy kezdte..erre meg vannak a progik.
Viszont már hálaisten bekeményített a Youtube is,de például név nélkül mondom van olyan netes kiadó
meg rapper akinek már akkora a hypja vagyis tényleg annyian hallgatják ami jó meg minden,de úgy érte el
hogy előtte szétpörgette a klipjeit és így átbaszva pár embert el is hitték és amilyen verebek (már bocs)
a hallgatók el is hiszik és becsapják magukat de leszarás,legyenek boldogok végül is a piramis rendszer
jól lett felépítve tehát azért gyökérnek nem hívnám ezeket,de mondom van olyan aki azt mondja nem pörget
és kajak de telibe...egyből tudnék 20 előadót de biztos nem mondok és bizony így van,tudnak blokkolni,
ahogy növelni is meg lezárni befagyasztani...undorító dolog mert mások megkárosulnak ezzel..
Viszont már mindenki rappel!4 előadót tudok mondani aki azért tiltott mert én abban az időben
szidtam egy magyar főnökét...akivel már nincs bajom de nem hallgatom.Én ezért nem megyek bele ilyen Beefekbe !!!!!!
mert egyből támadnának,mondjuk mást is de én foglalkozom magammal meg akin tudok segítek szívesen persze..
Nagyon nagy szájuk lett,főleg ezeknek a 10-en éves cserediákoknak de hallottam tőlük is jót csak kevés..
Meg hallgatni csomó mindenkit hogy Essemmet hallgat aki tehetséges de ugyan azt lekoppintani
az mi már hol élünk?
Kik ezek?Inkább találja meg a helyét mindenki saját flow-al vagy koppintson külföldit...
De vissza térve ja..valaki nagyon utálhat és persze többen szeretnek de mennek a simlis dolgok sajnos
és ezt mindketten tudjuk....
CM:
Szép válasz és minden jogos!!



 CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár raparcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő?
BENCE:
Instrukba például Te,Noise,Oxid,Flegma,D David Ekrem Bora Svájci srác aki nagyon sokat segít..
Szabybéby ...meg persze van csomó amit én csináltam csak fasznak sincs kedve előkeríteni..
de van pár!Na meg persze közös volt veled nem egy,Büntető-Oszt-Thuggal,Oxid,Mike,Peet,
Gőzi,Chillzim,Hendzsó meg jó pár például Tyga :DD na de most jön egy új klip Mc Jeans haverommal
én egy featet nyomtam vele,jó arc meg Chuky-val van közös és ami nagyon fontos a
Balaton hip-hop fesztiválra bejutottunk a 10-be amire nagyon készülünk de nem kiabálunk el semmit sodródunk..
Tehát lesznek még veled és még pár emberrel közösek....instrukat tőled is várok még
Ja meg egy kis filmbe is szerepelek..Ez ilyen művész film szerű nem hosszú de nagyon mély nem az életemről szól
csalódásokról pia stb...sorry nem fényezés volt csak próbálok tömör lenni..meg persze tényleg vannak olyan
személyek vagyis egy akit nem is láttam de segít ő egy jó kis bige de a nevét nem mondom mert félreérthető
lenne
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beatjeiket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
BENCE:
Figyelj!A marketinget sokan elfelejtik mert a szarból is lehet várat építeni,most ne értsen senki félre
de ez egy tágabb dolog,vagyis a rap meg amit kitár az ember!Nem okoskodás de ez így van..Van rengeteg
amivel nem vagyok megelégedve,ki se teszem de azért nem bonyolítom találok egy témát és akár tuc tuc-ra is
rá vakerálok leszarom a Kelet-Nyugatot főleg hogy a déli zenéket csipázom,de a poén vannak olyanok akik
nem nyugati zenét csinálnak meg nem is ott laknak azt csak Westcoast az életük!!
Mindenki legyen egyedi ennyi nem kell keménykedni mert volt példa hogy szarul jött ki utána ..
Béke,szeretet,kúrás esetleg recskázás és főleg a zene szeretete..
CM:
Jól mondod!!
CM:
Pénzért vagy Gratis ként kapsz beateket másoktól?
BENCE:
Kapok és feltüntetem őket vagyis a jog az övék,tőled is kapok simán de nem használlak ki..
meg nem is az a fajta vagyok,de pénzt érdemelnének abszolút...mondjuk én nem nagyon szeretek
fizetni semmiért,simán étteremből is kisétálok vagy kocsmából :) de nem azé mert nem tisztelem meg az illetőt.
De ha ő kér,akkor segítek és ezt nagyon sokan elfelejtik meg közel engedtem embereket és
visszaéltek vele,na azoknak volt hogy torkára léptem ezt többen tanúsítják és ez nem gizdaság...
mert akkor erről rappelnék de perpillanat most is egy elég durva rendőrségi ügy van velem szembe
folyamatban amit tényleg nem írhatok most le de látni fogjátok nem mintha büszkeség lenne csak tudja meg
az ember nem a 70es kar számít..
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
BENCE
Persze
CM:
Te magad hogy érzed milyen úton haladsz ?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?
BENCE:
Pont most elindult valami,de sajnos külső dolgok miatt amik az én hibáim lehet később trém lehet...
De mindenképp ráálltam a rapre és készülök,tele ötlettel nem csak egyedül tehát összetartás kell
ami el van tűnve de én perpillanat próbálom egybe tenni vagyis aki körülöttem van ,de ja van néha
hogy elegem van hagyom a szarba de sok mindenkivel ellentétbe én nem veszem komolyan és pont ezért
az élet még is komollyá tesz..figyelj a lényeg nem szabad beleőszülni..
CM:Kívánom úgy legyen!
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyádat nyúzod olyankor mivel foglalkozol?
BENCE:
Ez eddig a legjobb nyaram... kb 2hétig tartott a szülinapom.Annyit már nem bulizok főleg sok a veréb mert
csak a balhék.. próbálok kis bizniszeket csinálni meg szeretek magamba lenni és elgondolkozni mélyebb dolgokról
Ja meg a csajok épp nincs hála istennek vagyis valaki mindig akad de csak az ideget basszák belém mielőtt én a...
A mottóm :Élni jöttem a Földre nem lakni
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
BENCE:
Fater,mutter perpillanat de már 14évesen egyedül laktam,most így alakult meg már 32vagyok
de vigyáznak rám mert kell.Sodródó fajta vagyok ,itthon nincs piesz..de van hogy napokra eltűnök!
CM:
Suli?Végzettséged ha van ?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
BENCE:
Csak zenéből nagyon kevesen élnek meg vagyis annyira nem kevesen de viszont teltház kell!Zene mindig lesz
nincs menekvés..végzettség 2 általános suliból majd 3 középsuliból mindig kibasztak..
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
BENCE:
Ital..Vodka tisztán meg Cherry a másodikból a kommersz.. :) üdítő kóla.
kaja női testnedvek:DDDD de igazából Hamburgerek!!!
CM:
Asszonypajtással rendelkezel? :)
BENCE:
Most lett vége nem rég de azért csippantom vagyis beszélünk,nem kell bár Facen vagy egy pina
kint de őt csak kiteszem dolgozni:DDDDD vagyis haver csaj...
CM:
Vagy csak ilyen kósza kufircok vannak?
BENCE:
Utoljára egy hajléktalant kúrtam meg ezt is tudják páran de kajak.. :) reggel hazahoztam szét vodkázva
valami retket.. szörnyű volt felkelni rá.. :)
Most már egy normális pár kéne aki elvisel és kordában tart,lehet jelentkezni meg nem tré
ha van léje (poén) de nyugodtan bár nem panaszkodom..  :)
CM:
Beteg állat :)
CM:
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
BENCE:
Régen több csajom volt,az a komoly most meg jönnek ilyen 15 évesek feljönnek csak töltsem fel a kártyáját
azt lekúrhatom.Fura egy világ persze ilyeneket kihagyom...meg én viccet csinálok saját magamból is
tán ezt csipázzák de mindig a ringyók találnak meg,akikbe meg aztán beleesek de már korlátot tartok ...
Fordult a világ már duma se kell sajnos a csajok pasiznak és nem fordítva!!!!!!!!!
CM:
Ez így igaz !!
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány otthon?
BENCE:
Örülnek hogy csinálom mert olyankor koncentrálok...már nyugdíjasok nem vagyok gazdag szülők sarja
mint hiszik,Mutter Malévnál volt 30 évig Fater 35 évig magán taxis volt most pihenőbe nyomják jó fejek!
Bár kicsit kivannak rám de már sokat változtam meg látják hogy haladás van..meg hát két bátyám kiedzette őket!
CM:
Ha elmész szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
BENCE:
Lehet valamit betesznek a piámba viszont ja.. pia és atomra isszuk magunkat de már ilyen Jamelős
házibulikra szoktunk összegyűlni mert kibasznak úgy is...Szóval drogokkal már nem élek!
CM:
Terveidről már beszéltünk..Váltsunk ismét!Magyar előadók közül kedvenced /kedvenceid vagy akit elismersz és respektálod
a munkásságát?Akár külföldi?Sokan Dirt Nasty-hez hasonlítanak a pinás dumák meg a klip világ miatt.
Persze a te klipedbe nincs kokózás
BENCE:
Minden aki magyar és látom azért hogy hiphop a mindene akár te.De még akit nem szeretek annak is meghallgatom
az új dalát.Van aki ezt tagadja de ha már véleményezek muszáj.Igen Dirt Nasty ,Riff Raff ,Migos ,tyga ,
Montana ,Gucci aki 2016-ban szabadul mind játszik nálam,meg amiket sokan nem csípnek itthon...
2014 van,haladni kell de te vágod miket csípek.. ja kamera előtt nájne koko....
A SUNA 2 ITT TALÁLHATÓ A CENZÚRA MENTES!!

 http://indavideo.hu/video/Spike_Dilo-Suna_2_Uncensored_Video_StarringMira_Cuckold_CENZURAZATLAN_18


EZ PEDIG A CENZÚRÁZOTT!!



 CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki vagy kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?Ezt vállald be!!
BENCE:
Ha hiszed ha nem,meg nem is kérdés de számtalan kérést kaptam Beefeljek olyat akit mindenki
de leszarom,magammal foglalkozok ha beugatna vagy valami akkor se írok 20 választ hanem felhívom és
ha szemtelen plekniből leütöm de most már senki olyan nincs meg nevetségesnek is tarom ezt akinek
van oka rá basztassa a másikat.. nekem már nincs persze volt meg írogattam ki is dolgokat de rájöttem
minek felesleges ....viszont ha bármit visszahallok meg van már a dobókártyám de nincs semmi konkrét
meg ezeken túl kell lépni ennyi,én is van akinek nem tetszek pont telibe szarom 32éves vagyok hova minek
sose lenne vége!!
CM Ez egy jó válasz!!
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
BENCE:
Kamu!!!
CM:
Szerinted kamu az egész??
BENCE:
Vagyis senkinek nem mondtak semmit szerintem és szétvágták,vannak ellentétek de kicsapott abba a
balhéban?Akit nem kérdeztek "Bécike" bár arról se látni semmit én meg amit látok azt hiszem el.
Anyázás megy azt ennyi...és kiderült ki csicska és ki nem!!!!




 CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését fejezte ki?
BENCE:
Hátulról általában!Inkább volt hogy én martam be de csak Facebook-on viszont volt hogy túlzásba vittem ,
nem alacsonyodok le senkihez ..az meg persze..irkálnak klip alá,odamentem ilyen gettóba várt
3 skinhead amiből kettő roma volt,leköptem az egyiket azt elrohantak de volt...
Nem rég fellépéskor volt hogy ki vették az egyik Büntetős spanom kezéből a mikrofont vagyis a
szervező és rámentünk de semmi komoly pedig nem kellett sok igazából a szervezőkkel van baj!
CM:
Ez nagyon ütős végszó volt! Nagyon köszönöm az őszinteséged és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken! Sok sok sikert kívánok neked és társaidnak a további zenéléshez !!
Sok mindent megtudtunk rólad!
BENCE:
Köszönöm szépen én örülök hogy itt lehettem :)
CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
BENCE:
Persze!Éljenek a sunák de ami a lényeg nem kell háborúzni mert aztán bárki mögött állhatnak,egyszer
úgy is az árulja el aki a legjobb barátjának hitt!ÉS készülünk új dalokkal..
Béke aki csipáz de aki nem annak is mert csak magát minősíti!!!!!!!!!!

"Saját véleményen Kunsági Bence az az Spike Dilo-ról az hogy egy nagy szájú,néha arcoskodó 
de kifejezetten szimpatikus és jó fej ember!Én magam már jó ideje ismerem de sohasem csalódtam az adott szavában vagy cselekedetében.Innen is köszönök mindent Bence ..Azt is mikor csak te voltál az a személy aki mellettem volt, bíztatott a leg rosszabb időkben is!TISZTELETEM neked!" 



 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése