2014. július 29., kedd

NOKSA ! Pécs mellőlHetvehelyről(csak úgy lazán őszintébe)

CM=Ceremóniamester

CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
Noksa:
Pacsi!Király a blog, köszönöm hogy részt vehetek rajta.
CM:
Szinte mindenki csak a művész nevedet tudja!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
Noksa:
Nok Bálint a becsületes nevem de Noksának hív mindenki.
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
Noksa:
Szerintem egy nagyon frappáns dolog,örülök neki hogy valaki ad egy parányi teret a feltörekvőknek
és a kezdőknek is egyaránt...Nem sűrűn látni segítő kezet a szakmában!
CM:
Köszönjük!Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Noksa:
Pont a múlt héten voltam 22. :)
CM:
Akkor utólag is Isten Éltessen :)





CM:
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet,érdeklődés?
Noksa:
Hát ez nem egyszerű történet,főleg nem vidám...8 éves voltam mikor apám meghalt.
Hatalmas törés volt a családunk életében....mint tudni a zene nagy segítség lelki bajokra..
hát én pont ezt a műfajt figyeltem ki magamnak Sub Bass,Gangxsta Zoli és Eminem kíséretében.....
Ezzel vezettem le mindent..elképzeltem hogy egykor én is majd mikrofon előtt adok ki mindent magamból...
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegeltél?
Noksa:
Nagy szerencsére az átlagnál korábban írtam,olvastam,szóval mire 8 éves lettem nem volt nehéz
komolyabb dolgokon törni a fejem,szóval már akkor rímpárokat alkottam,de inkább vicces verseket a suliban
és olyan 10-12 éves koromban már zeneszövegeket kreáltam.
CM:
És az Első lépéseid ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
Noksa:
ÁÁÁ semmi ilyen.Nem éltünk kacsalábon,egyik spanomnak volt MSN mikrofonja meg értett a progikhoz
(nagyjából)és kis pia mellett elkezdtünk zenélgetni,már akkor sokan felfigyeltek Ricsi barátomra
és rám a faluba,de zenének nem volt az nevezhető Kb 14 évesek voltunk..
CM:
Hová valósi vagy?
Noksa:
Pécs mellett lakom egy kis faluban(Hetvehelyen)De az elmúlt egy évben többet vagyok itt Ausztriában
Tirolban meló miatt :(
CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár rap arcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol??
Noksa:
Sajons a programokhoz nem értek,így más dolgozik alám,kitudnám emelni a cimboráimat:
Buck-ot,Medz-et,Pachee-t és NT Beats-et,nem vagyok nagy igényű instru téren, szerintem ha
találnak egy jó mintát fullosakat raknak össze :)
CM:
Igen egyetértek ..Ügyesek a felsorolt srácok.
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészűl egy anyag?
Noksa:
Természetesen!Egész rugalmasak a srácok ahogy kérem úgy alakítják :)

CM:
Ez oké..De én a végtermékre a kész track-re gondolok hogy azokkal meg vagy-e elégedve!?
Úgy értem TE magad meg vagy-e elégedve a kész cuccaiddal?
Noksa:
Nem,sajnos nem....minőségi problémáim voltak idáig....sok olyan zenét adtam ki ami nem üti a szintet.
Viszont azzal nem értek egyet hogy miért van fent Youtube-on?Én nem szégyenlem...ott kezdtem,
azt tudtam kihozni saját erőmből....és legalább látszik a fejlődés!Hopp még egy érv a divat rapperek ellen,
mivel az ő mániájuk hangoztatni hogy ne adj ki szar cuccot....Szerintem ki lehet..
CM:
Pénzért vagy gratis ként kapod a beateket másoktól?
Noksa:
Miven jóban vagyok a srácokkal általában ingyen :)
CM:
És te magad hova sorolnád?Egyáltalán jó Rappernek tartod magad vagy volna még mit tanulni?Fejlődni?
Noksa:
Hát...úgy kezdeném hogy eljutottam olyan szintre hogy mostantól fogok tudni minőségi cuccot kiadni.
Kicsit javult az anyagi helyzetem...a másik hogy rengeteget gyakorlok.
Rímtechnikára szerintem fejlődni nem kell már..a flow meg addig fejlődik amíg az ember reppel szerintem.
Szóval csak előre és menni fog.Végre egyre többen hallgatnak,és lesznek még meglepetések
Sok feltörekvő sőt van aki ismert előadó(k)röhögött rajtam,de ha fordul a kocka majd puszilom őket :)
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
Noksa:
Persze
CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a dobhártyádat zúzod olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
Noksa:
Eléggé színes a kis világom...Mostanság dolgozom Ausztriában egy hotelben a tesómmal,
már a 2 nagy szezonomat húzom.Otthon család,spanok,pia,buli minden.Fociztam 13 évig,kis időt K1-eztem,
szóval a sport nem áll messze tőlem..Horgászni is imádok, de a billiárdra is mindig vevő vagyok.
CM:
És a punci?Mert azt kihagytad!!
Noksa:
El vagyok látva azzal is :)
CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
Noksa:
Hát itt egyedül,de otthon családommal,Anyámmal,Húgommal,Bátyámmal,és az örök fiatal Nagymamámmal.
CM:
Suli?Végzettséged ha van?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
Noksa:
Zenével nincs tervem...ha véletlenül 1 millióan hallgatnak ami elég elképzelhetetlen,
akkor is a zene hobbi marad...Úgy neveltek hogy komoly karriert építsek magamnak élet terén....
Érettségim van,és kereskedelmi technikus végzettségem,ebbe beleszámít az üzletvezetés,marketing, stb..
Már németül is beszélek szóval a nyelv is megy,tervezem ha a német tökéletesen megy megtanulok angolul...
Pár évig még itt szeretnék melózni,és ha hazaérek nyitok egy üzletet!
CM:
Kívánom sikered legyen minden téren!! 



CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
Noksa:
Kedvenc ételem a sóskaszósz krumlipürével tükörtojással.
Italom:Alkoholmentesben mindent megiszok de a csap víz a top nálam,alkoholosba a boroskóla,
villányi bor,sör,Whisky-kóla,Becherovka,Jégermeister..szóval az unicumon kívül minden ivó vagyok
CM:
Asszonypajtással rendelkezel? :)
Noksa:
Hogyne van egy 2 éves kapcsolatom :)
CM:
2.éves kislányokat molesztálsz? :)
Noksa:
Kemény mi?Azért hagytam el az országot :)))))
CM:
Fellépésekkel hogyan állsz?
Noksa:
Hát szinte sehogy,ahova kellett volna menni nem tudtam meló miatt...
volt egykettő kisebb,inkább freestyle versenyekre jártam.
CM:
Mivel azért tudják hogy zenélsz és jó ami fel mutatsz,lányok hogyan viszonyulnak hozzád?
Noksa:
Hát amióta zenélek komolyabban,az összes a zenén keresztül próbált megközelíteni,
(kivéve a mostani csajom)szóval ez szerintem szánalmas!
CM:
Édesanyád mivel foglalkozik?És hogyan viseli ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őt?Nincs belőle botrány?
Noksa:
Ő a legnagyobb támogatóm!Mindig kikérem a véleményét és elviselik ha odahívok rengeteg havert
és egész éjjel zenélünk.Egyébként keramikusként dolgozik,egy ritka szakma és gyönyörű dolgokat csinál!
Igazi művész!
CM:
Ha elmész szórakozni a haverokkal,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakozol?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor..vagy más is?
Noksa:
Régebben elég sokat jártunk Pécsre buliba,sajnos a Rap élet szinte halott ott,csak néha néha van valami...
Szigorúan csak alkohol,sokat iszok tény!De bármilyen kábítószerről is van szó én nagyon ellenzem...
Egyszerűen nagyon távol áll tőlem,(És igen lehet lenézni)én nem fogok megváltozni a drogok miatt
ahogy sok ismerősöm spanom tette!Szerintem a gyengék használják...de kinek mi,viszont nem nézem le őket!
CM:
Azt mondom neked LegAlja KRÚ !!Mi ezzel a helyzet?
Noksa:
Hát ebbe fektetek most mindent!Szerintem hatalmas jövője van,az embereknek tetszik amit nyomunk,
4 külömböző stílusu srác pofátlan szövegekkel...ez hiányzik innen!Régebben a Fattyúk és talán
a B-közép volt hasonló!Nagy rés van a műfajban és próbáljuk azt betölteni....semmi média,
semmi tinisláger!Csak lázadó tömény földalatti szövegelés!Ha hazaérek kész lesz a stúdióm,
és jönnek a srácok felvesszük az albumot,jön egy új klip is!
Ja,és kemény közreműködők is lesznek a korongon.Beindul a vonat nagy nehezen hiába nagy a távolság!
CM:
Nagyon szép eredményt ért el a videó klipetek ..ehhez külön gratulálok!Tagjai a KRÚ-nak?
Noksa:
Köszönjük!SKR aka Szabó Csabi,de nekünk csak Csapiii,Lil bí-Bodó Arnold és Mc Dog Juhász Bence.
CM:
Innen is üdvözlöm őket!!!Akkor te végül is szólóban is és a KRÚ-ban is nyomatod a vakert?
Noksa:
Így van!Szólót most háttérbe szorítom egy ideig,most minden időmet a krú-ra szentelem!!!
LEGALJA KRÚ:Sikeres klipje itt található
https://www.youtube.com/watch?v=7s5fmMQY45Q
A Krú-val egy külön Interjú fog készülni a jövőben!!!!!!!!!!!!!

CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akinek tiszteled a munkásságát?
Noksa:
Munkásság és a kedvenc között van különbség...
Kedvencek itthon:Fura csé(szerintem a legtechnikásabb,legtehetségesebb mc)Riddler,PanaeRon barátom,
és NKS!Munkásságra még azt is el kell ismernem akitől hányni tudnék,pl az RTM.....mert a munkásságuk
az tény hogy jó,marketing stb,nem részletezném inkább mert csak szarul jövök ki belőle!
Külföldi: Moob Deep, Eminem, Lil Jon!
CM
Na és az előző kérdésem kifordítottja!Ki/kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?!
(Ez lett volna a következő kérdésem de megválaszoltad az előbbiben!!)
Noksa:
Az RTM brigádot nagyon nem csípem...tehetségtelen hiteltelen,technikátlan szar...szépen kifejezve!
Pofán vágni senkit!Nincs személyes konfliktusom más előadókkal.MÉG!Akiket még nem csípek ezek a
nagy szerelmes MC-k akik milliós nézettségeket érnek el pár érvágós zenével...a hajam kiviszi!
Továbbá akik adják a csóró mc-t,közbe apuci alá rak mikrofont,stúdiót,pénzt,kocsit, mindent....


 CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
Noksa:
Hát.....inkább az RTM ellenes oldalhoz húzódok,de a teljes igazságot úgysem tudom.....
Busta egy bunkó!Hogy beszél a rajongóival?A tisztelet úgy működik hogy oda vissza van.....
Ezt úgylátszik nem tanulta meg a káromkodás mellett....Amúgy a negatív reklám is reklám....
És ő ebből csak nyer, nyer és nyer.
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Noksa:
Még nem!Vagyis volt egy,de már megoldódott,egy civil személlyel,de nem részletezném!Béke van
CM:
Ez szerény végszó volt!Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken!Sok sok sikert kívánok neked és a KRÚ-nak a további zenéléshez !!
Noksa:
Én köszönöm hogy részt vehettem!Király volt!Pacsi !! :) :)

További  Noksa track-ek amikben a leg újabbakat is megtaláljátok:
https://www.youtube.com/watch?v=dFqQCWWES84
NOKSA - TEMETEM A MÚLTAM (OFFICIAL MUSIC VIDEO 1080P

https://www.youtube.com/watch?v=NWrhbvKrUz4
Noksa - Ahol közr. R.o.N ( Prod by: Medz ) /Kihaló Félben 09./

 CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
Noksa:
Kicsit legyenek egyediek,ne mindig azt hallgassák amit a tömeg,találják meg magukat a zenébe
mert azt nem hiszem el hogy a fiatalok 75%-a életvitelszerűen űzi a Gengszterséget!
Én meg jövök a csapattal és dobjuk ki a cuccokat!Minden pontos infót kiírunk
És hatalmas pacsi annak aki hallgat!Nagyon vagytok!
https://www.facebook.com/pages/Noksa/289429561092667?fref=ts






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése