2014. augusztus 5., kedd

SPIDER PAPA !100% szókimondás nincs tabu!!!FIGYELEM

CM= Ceremóniamester

Mai interjú alanyom a Szlovákiai  Nagymegyer-en élő SPIDER PAPA !!

CM:
Csumi üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
Spider:
Pacsi mindenkinek,köszönöm a meghívást.
Spider:
Simán!Rásó Richardnak hívnak de maradjunk inkább a Spider-nál!!
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
Spider:
Persze olvastam.Nekem átjön az egésznek a mondanivalója.Örülök hogy létrehoztátok mert
igy mindenki megismerhet mindenkit.Még azokat is akikről azt sem tudjuk vagy tudtuk idáig hogy léteznek!
CM:
Köszönjük!
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Spider:
Ebben a hónapban töltöm a 26.-ik életévemet.

CM:
Előre is Isten Éltessen!
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet ,érdeklődés?
Spider:
Köszönöm szépen!!Azt csak az Isten tudja mikor rakta belém!
Már kis kölyök korom óta kamáztam a Stylót.De kb.10-éves lehettem!
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegelni?
Spider:
Az első szövegemet 12 évesen írtam.Oltári nagy faszságokat karcoltam papírra.
Aztán 2Pac-ot toltan halandzsa angol nyelven azt jöttek a magyar előadók akiknek értettem is a vakerjukat!
CM:
Első lépések ez irányba?Stúdió egyből?Mármint a minőségibb cuccokra gondolok.
Spider:
ÁÁ dehogy.Kazettás magnóval játszottam fel.Nemvolt nekem pénzem stúdióra.
Megfogtam anyám egyik nótás kaziját és letöröltem.Feljátszottam rám az én szövegeimet.
Kicsit később már lett számítógépem és nekiálltam megtanulni a programokat és azon is vettem fel
aztán már a cuccaimat.Anno sokan segítettek.Stúdióba 2007-től járok.
CM:
Hogyan jött a név választás?
Spider:
Először Ricsi P.-ként kezdtem de mivel az a név már foglalt volt ezért elkezdtem gondolkodni máson.
Nem is kellet sokáig mert eszembe jutott hogy utálom a pókokat!Na ezért lettem Spider.
CM:
Kikkel zenéltél már együtt ?
Spider:
A kezdetekben a spanokkal toltam Casper C,LIL G,Lilkou,Pu Li,Argo,Lepke,Bogiee Baby,G.W.,Pepe,Crisa,Snoopy,
utánna jött Márkypapa és most itt vannak a csajok Bajcsi Barbara és Kéri Denisza!
Na meg persze most is dolgozok pár közreműködésen.

CM:
Ki volt az akivel élvezted a közös  melót és ki akivel esetleg nem annyira?
Spider:
G.W.barátommal jó hangulatban teltek a stúdiós órák és Barbival is jó együtt dolgozni.
Akivel nem tudtam együtt dolgozni azok el sem jöttek mert befostak!!Pusztuljon a férgese.
CM:
Váltsunk!Tudnál nekem mondani pár raparcot akik alád adják a
szekeret mint Instrumentál készítő vagy saját Beatekre dolgozol??
Spider:
Anno csináltam saját beateket de ma már nem.Ütemet pakolt alám már BYZ Beatz,NazBeatz,Pepe,Esská
és most újfent egy nagyon tehetséges Beatmaker rakja alám az ütemet aki nem más mint Tequila,
T.Q.L productions.Olyan alapokat csinál hogy az beszarás.Aki teheti keresse fel és tutira nem fog csalódni!!

(T.Q.L Productions vele lesz egy külön interjú mert nem kicsit tehetséges az arc minden téren)

CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?
Spider:
Van pár olyan cuccom amik a mai napig pörögnek.Ezeket valószínűleg jól eltaláltam.
De akad olyan is amit nem.Emberek vagyunk és hibázunk is.Nem lehet mindig tökéleteset alkotni.
De mindig meggondolom hogy egy adott alapra mit nyomok fel!!!

CM:
Pénzért vagy gratis ként kapod a beateket másoktól?
Spider:
Volt aki ingyen adta de ma már fizetek értük!Nekem így kényelmesebb.
CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
Spider:
Persze!!
CM:
Te hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?
Spider:
Az elmúlt években álltam egy szintem.Megmondom őszintén hogy kibaszottul nem érdekelt.
De most újult erővel álltam neki a dolgoknak és szépen haladok felfelé.Rengeteg projekton dolgozom most.
Nem panaszkodhatok.Remélem ez így is marad.
CM:
Úgy legyen kívánom!
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a zenélsz olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
Spider:
Mint minden normális ember én is dolgozom.Persze amennyi időt csak tudok azt a családommal töltöm.
CM:
És mit dolgozol?
Spider:
Klimaszerelő vagyok.
CM:
Láttam Facebook oldaladon hogy van egy gyönyörű kislányod!
Spider:
Igen!Ő az én életem értelme.Neki köszönhetem hogy visszatértem.Nélküle én már csak hallgató lennék.
A visszatérésem első dala is neki szólt.Szeretlek kislányom címmel.


CM:
Kivel élsz?Pároddal?Vagy családdal?
Spider:
Feleségemmel és a kislányommal élek.
CM:
Suli?Végzettséged ha van?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
Spider:
Nagynehezen de elvégeztem a sulit.Gépszerelő szakon végeztem.Ha nem jön be a zenei élet én akkor se parázok.
Talpraesett ember vagyok aki mindig mindent megold.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
Spider:
Kedvenc kajám a Vadas és a Pörkölt!Alkoholos pia?Hát abból akad pár...52% házi szilva és a Whiskey.

CM:
Fellépésekkel hogy állsz?
Spider:
Akad mostanság.Hamarosan indul egy tehetségkutató verseny aminek én irom a bevonuló dalát.
Több fordulós lesz és mindenhol ott leszek én is.Mellette persze van más is
ám sokszor megfordulok jótékonysági rendezvényeken is.
CM:
Fellépéskor és a magánéletben mivel azért tudják hogy zenélsz és
jó ami fel mutatsz,lányok hogyan viszonyulnak hozzád?Tudom nős embertől nem illik de még is megkérdezem.
Spider:
Ez vicces!!!De nem érdekli őket hogy nős vagyok.Állok a színpadon és látom a tekintetüket.
De nem kell hogy színpadon legyek akkor is.Kamáznak nagyon.Én meg rendes vagyok velük.
Nem szeretem ezeket a hírnév ribancokat.
CM:
Szüleid mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
Spider:
Szüleim kocsmát vezetnek és ott is szoktam énekelni.Sőt ők kérik hogy énekeljek.
A zenegépekben is benne vannak a cuccaim és a vendégek is nyomatják.
Szüleim csak azt kérik mindig hogy ne káromkodjak annyit és csináljak értelmes zenét.
Mindent összevetve kamázzák.
CM:
Gondolom a párod háztartásbeli a pici lányoddal van otthon.Vagy nem?
Spider:
Igen neki minden percét leköti a pici.A lányom ezt élvezi és robbantja is a házat :)
CM:
Ha elmentek szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
Spider:
Szokásunkhoz híven leisszuk magunkat.Régen eldurrant egy két cigi is de ma már ellene vagyok
minden ilyen cuccnak.
Ha iszunk akkor literszámban fogy a szesz.Volt hogy napokig ittunk.


CM:
Na térjünk el egy kicsit a zenei élet szörnyű valóságába okés?
Spider:
Okés
CM:
Én se vagyok szent te sem vagy az!És ugye mindenkinek vannak kedvelői nem kedvelői
néha egy két arcot átrendeznénk vagy esetleg barátkoznánk!
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek tiszteled a munkásságát?
Spider:
Van jó pár Magyar előadó akiknek nagyon szeretem a zenéit.
Ilyen Pl:DosE,Game Kutya,Escobar,a nagy öreg Mohaman,Külföldiek közül még mindig
2Pac,Nate Dog,Snoop Dogg,Dre, stb stb
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki/kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled,utálod vagy szívesen pofán vágnád?!
Spider:
Azokból is van pár emberke.Ott van Pl:FankaDeli csoki aki simán beveheti a faszomat.
Aztán a takonypóc tehetségtelen rappelni nem tudó Mc Slack és a csíra Busta.
Ezt a bohócot simán pofán basznám de köztudott hogy mindenhova zsarukkal megy a nagy szájharcos.
Neten hajtja az igazát de a valóságban meg úgy fut mint a nyúl.Szerintem ő csak egy senkiházi divatmajom
akit egyszer úgy megbasz az élet vagy én vagy más hogy azt is elfelejti ki volt valaha.
CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?De őszintén !Mondd ki amit érzel!
A frankót..ezt nem sokan mondják ki..
Spider:
Ezen meg konkrétan szakadok a nevetéstől.
Egyik a másikat szopatja de megint nem szemtől szemben.
Busta megint megmondta a frankót:Életeket mentek a zenémmel!!!Vicces!!!
A saját életét mások mentik meg akkor ő hogy mentené másokét?
Tudjátok hol lenne ez a köcsög most ha nem tudna jól szopni?Hát sehol.
Mindenkit leszopott egy lemezért cserébe és ő akar világot váltani.Harcol Dopeman ellen!!
Minek??Ő is egy kiöregedett lúzer.Az utóbbi lemezei hol vannak 97-hez képest?
Mindegyik egymást marja szopja és ebből van a nézettség.Nekem ez a véleményem.
Mindegyik elmehet a jó büdös picsába.Ha nem tudjátok eldönteni ki a jobb akkor én döntök!!ÉN basszátok meg.


Normális szöveget meg már egyik sem tud írni.Busta mindenkit bemar akinek a nézettsége nagyobb az övénél.
Ehhez szokjon hozzá a kis buzi mert hamarosan mindenkinek nagyobb lesz a nézettsége.
Kiöregszik ő is és megeheti majd mások geciét!!!
És ez az igazság mit kerteljek ezeken szókaratés faszjancsikon!!
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyilvánította?
Spider:
Most megint itt ez a csira Busta.Betámadott persze megint csak neten keresztül.
Aztán mindenhonnan letiltott nehogy reagálni tudjak rá.Ha mégis sikerült válaszolnom azonnal
letörölte hogy saját magát tüntesse fel jobb fényben.
CM:
Mesélnél róla?Hogyan támadott be?
Spider:
A sztory lényege az hogy én feltettem neki egy kérdést ami így szólt!

"Nem félsz hogy olyan sorsra jutsz mint Dopeman?"

Ezután jött a nagy ember és nekiállt anyázni amit ő kikér magának.
A nevemet fikázta és elkezdett mindennek lehordani.
Igaz a legjobb védekezés a támadás de csakis a gyáváknál.
Nekem ez a véleményem.Negatívumokat letörli letiltja és marad a pozitív.
Ő meg saját magát szopja a tükörben.
CM:
Ez nagyon ütős végszó volt és nagyon ütős interjú!Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken!Sok sok sikert kívánok neked a további zenéléshez !!
Spider:
Én köszönöm hogy itt lehettem.Remélem hogy a ti munkátok is tovább fog folytatódni
és sok érdekességről olvashatunk még.Pacsi mindenkinek.Písz
CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
Spider:
Persze.
Akik velem vannak azoknak köszönöm és ígérem sok új dalt hozok még!
Aki meg ellenem van az meg álljon be a sorba és várja ki a sorát míg elér hozzám hogy csontig leszophasson!
                                                   "Bajcsi Barbara énekesnővel"

"Saját megjegyzésem Spider Papáról az hogy hatalmasat csalódtam benne pozitív értelemben
Ő egy nagyon jó fej arc aki él hal a rap hip-hop műfajért és kívánok neki sok sikert
mint a magánéletben mint a zenei életben"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése