2014. augusztus 7., csütörtök

TEQUILA : A T.Q.L productions góréja !!

CM = Ceremóniamester


Mai Online vendégem : A Tequila a T.Q.L productions góréja   


CM:
Hello üdvözöllek itt a Ceremóniamesterek Blogján :)
Tequila:
Csáó, szintén üdvözlet neked és az olvasóknak is !
CM:
Szinte mindenki csak a Tequila vagy T.Q.L Productions néven ismer!Hogyan szólítsalak?
Esetleg elárulod a születési neved?
Tequila:
Én csípem a Tequila megszólítást... Egyébként mint Gáspár János anyakönyveztek ...
Még a naptárban is benne van a nevem,Mind a kettő :)
CM:
Rendben!Gondolom olvastad miről is szól a Blog és érdekelne a véleményed!
Tequila:
Nekem kifejezetten tetszik!Jó ötletnek tartom.Kell hogy legyen egy ilyen fórum,
ahol megismerhetik az emberek a hip-hop arcokat !

CM:
Akkor most beszéljünk rólad!Mennyi idős vagy?
Tequila:
30 éves vagyok ... mondjuk a 33-ra kíváncsi leszek mert azt mondják az a férfikor legjava ....
CM:
Én túl vagyok rajta ..és hidd el akkor gondolsz majd bele hogy hoppá baszd meg mindjárt negyven és
jön a kapuzárási pánik és hirtelen minden nőt meg akarsz farkalni  :D Hidd el ..
CM:
Mikor kezdődött nálad a rap zene iránti úgymond vonzalom/szeretet,érdeklődés?
Tequila:
Kb.13-14 évesen kezdődött az egész sztori....Akkor tűntek fel igazán sikeres rap előadók Magyarországon...
És mivel apám zenész már akkor beszálltam a zenekarba mint rapper,volt rá igény mert akkoriban
nagyon sok pop slágert csináltak rapbetétekkel.
CM:
És mind ez hogyan?Gondolok itt arra hogy elkezdtél szövegeket írni vagy valami hasonló?Esetleg
már magadban szövegeltél?
Tequila:
A zenekarral leginkább közismert zenéket játszottunk,enyém volt a rap meg a vokálok....
Közben elkezdtem saját szövegeket és zenéket írogatni... visszahallgatva akkori önmagamat
kissé megmosolyogtat de akkor ez óriási élmény volt , hogy az én zeném szól a hifiben.
CM:
Édesapád milyen zenész volt ?Milyen stílus?
Tequila:
Ő igazából hivatásos előadóművész , zongorista .
Leginkább könnyű- és popzenei dolgokkal foglalkozik de magántanárként is ott van a szeren ,
Ő az egyik példaképem ...és még sokaknak...
CM:
Első saját kész track-ed az már komoly stúdióban készült vagy otthon próbálkoztál?
Tequila:
Húúú... hát az első track az nagyon durva volt....
Elloptam otthonról apám keverőjét és átvittem az egyik spanomhoz ,
ne tudd meg mit kínlódtunk mire sikerült felvenni valamit... De egynek jó volt ....
nagyon gizda voltam , hogy van saját felvételem.

                                                Facebook ribancok..
CM:
Hogyan jött a név választás?
Tequila:
Sokáig nem volt művésznevem de egy idő után már kellett.... és valahogy ez rám ragadt....
mivel csakis Tequilát vagyok hajlandó inni... bármilyen buliban vagy szórakozóhelyen is legyek .
Szóval a végén a nevem talált meg engem...
CM:
Akkor engem Vodkának lehetne hívni :D Bár én nem fogyasztok alkoholt.
CM:
Ha jók az információim ma már egy saját profi stúdióval rendelkezel ahol
mint rapper,beatmaker és stúdiós is jeleskedsz.?
Tequila:
Teljesen jól informált vagy mint egy 3/3-as.Mindhármat elég nehéz lenne egyedül csinálni,
vannak társaim.... A T.Q.L productions egy összetett dolog ....
Velem dolgozik "G-rain" mint beatmaker és a húgom "Gáspár Anna" mint a stúdió vokalistája....
A munka nagy részét én vállalom és odafigyelek hogy mi mehet ki a nyilvánosság elé.....
Egyébként igen rappelek, beatelek ,keverek Én vagyok a górééé ...

CM:
Gondolom akkor kizárólag saját instrumentálokra dolgozol.Jól gondolom?
Tequila:
Eleinte onnan szereztem a zenéimhez beatet ahonnan tudtam....
De nem voltak jók,mert olyat nehéz összeszedni amilyen pont nekem kell...
Meg amúgy is gondoltam én is össze tudom rakni. Igazából a stúdiót pont ezért csináltam ,
hogy én magam tudjam elkészíteni a saját alapjaimat és a saját ízlésem szerint tudjam kikeverni.
Idővel a dolog kinőtte magát , most már nem csak magamnak dolgozom, bejön az embereknek a stíus ,
meg az hogy nem loop-ok meg gagyi dallamocskák szólnak az alapjaimban ....
Aki esetleg kíváncsi rá meg is nézheti youtube-on hogy hogyan csinálunk mi beatet
itt a T.Q.L productions-nál .
CM:
És mik a tapasztalatok ?Hogy érzed jól megtöltöd a beateket?Megfelelnek
az elgondolásaidnak mikor elkészül egy anyag?Mármint amit berappelsz.
Visszajelzésekre gondolok..
Tequila:
Abszolút jók a visszajelzések,tetszik az embereknek ...kamázzák!
Igaz vannak emberek akik mindig belerondítanak és elkezdenek okoskodni,de ezek nem érdekelnek .....
Mert a pozitív visszajelzések a gyakoribbak és ezekre kell összpontosítani.
A saját elgondolásomnak mindenképp megfelel mert ha nem felelne meg nem dobnám ki....

CM:
Egy kis személyeskedés mehet?
Tequila:
nyomjuk..
CM:
Hogy érzed milyen úton haladsz?Felfelé ívelő vagy stagnáló esetleg
leragadtál egy bizonyos ponton?Egyáltalán mi a cél állomás?
Siker?Hivatalos mainstream kiadás vagy megelégszel az elhivatottsággal
és az elismertséggel?
Tequila:
Úgy érzem jó úton haladunk.... egyre több a felkérés beaekre, és egyre többen hallgatnak...
Vannak jelek amik mindenképp előrelépésre utalnak... voltak mélypontok amikor meló vagy más
okok miatt megállt a dolog,de most egyértelműen felfelé menetelünk.
Hogy mi a cél ???Jó zenéket csinálni .... a siker pedig annál nagyobb minél jobbak vagyunk.
CM:
Beszéljünk rólad mint magán ember ...
Mikor épp nem a zenei kütyüket baszkurálod és pihen a füled olyankor mivel foglalkozol a privát életben?
Tequila:
Hála Istennek már csak a zenének élek ezért is van a hirtelen fejlődés mert minden időmet rá tudom szánni.
Mint magán ember épületdíszítőként dolgoztam,itt Németországban.
Egyébként itthon vagyok és a családomnak és a zenének élek.

CM:
Kivel élsz?Csajjal?Vagy családdal?
Tequila:
Család.Van egy gyönyörű lányom és feleségem.
CM:
Gratulálok!
Suli?Végzettséged ha van ?Vagy másképp mik a terveid ha a zene abszolút nem jön be?
Tequila:
Be kell jönnie mert most 100%-on toljuk... Amúgy gimnáziumot végeztem ,
angolul és németül vakerálok, meg van ez az épületdíszítős szar.... szóval nem aggódom.
CM:
Kedvenc ételed italod?Alkoholos alkohol mentes?
Tequila:
Vakaró paprikás krumplival jó romásan.... Ital ? TEQUILA ... alkoholmentesbe rostos levek. 
CM:
Fellépéseid vannak?
Tequila:
Amíg Magyarországon voltam heti 2-3 fellépésem is volt , innen sajnos elég nehéz leszervezni otthonra
fellépéseket mert a legtöbb szervező nem állja az útiköltséget ,
2200 km túl sok.... Inkább itt célozzuk meg a németországi magyar klubokat és rendezvényeket.
CM: Szóval azért vannak ott helyben?
Tequila:
Most leginkább a stúdiómunkára koncentrálunk... aztán mikor meglesz az új cucc beindulunk ....
Össze szeretnék rakni egy komoly műsort és azzal debütálni idekint.

CM:
Szüleid(ugye Édesapád már tudjuk) mivel foglalkoznak?És hogyan viselik ezt az egész rap dolgot amit
csinálsz?Nem zavarja őket?Nincs belőle botrány?
Tequila:
Hááát... amikor tinédzserként elkezdtem rappelni,apám azt mondta "fiam csináljad ,
egy dologra kérlek , NE KÁROMKODJ !!! "Ezt a problémát úgy hidaltam át ,
hogy a káromkodós cuccokat neki nem mutattam meg.... ma már nem próbál hatni rám ....
felnőtt emberként kezel ahogy kell... Azért néha még most is megjegyzi
hogy hát azért ezt lehetett volna másképp mondani 
CM:
Édesanyád??Ő hogy áll hozzá?Róla nem beszéltél ő mivel foglakozik.
Tequila:
Sajnos Ő már nem hallhatta a dalaimat ( Isten nyugosztalja ) , de szerintem büszke lenne rám ....
Egyébként Óvodai dajka volt
CM:
Elnézésed kérem!!Fogad őszinte részvétem!!!
Tequila:
Köszönöm...
CM:
Ha elmentek szórakozni a haverokkal ,barátokkal és épp nem egy rap buliba hogyan szórakoztok?
Gondolom kis mennyiségű alkohol bejátszik olyankor ..vagy más is?
Tequila:
Ha nem rapbuliban vagyunk leginkább élő koncertekre járunk.... Alkohol mindenképp ...
Tequila minden mennyiségben.... olykor olykor meggyullad egy-egy cigi amitől még jobb a társaság....
Az igazán nagy bulikba belefér más is.

CM:
Tudnál nekem mondani pár arcot akik alá adtad az ütemet??"Spider Papát" már tudjuk!!Ő kiváló!!
Tequila:
G-rain, TomiG, SU , McSzigfrid, igaz az popzene de meg kell említenem Puskás Petit akinek 4 dalához is van közöm
(aranylemez lett ) 
meg most van egy csomó új akikkel elkezdtem dolgozni.P-Gi , Kádár Dani, Ricardo ....stb.
CM:
A Magyar előadók közül kedvencek?És a külföldi előadók közül?Akiknek respektálod a munkásságát?
Tequila:
Magyarok közül szerintem Dopeman óriásit alkotott ,
Külföldi rengeteg van... Nate Dogg , Timbaland, Warren G, mint zenész Pharrel Williams , ....
hát tényleg sok van , de ezek kiemelten.... mind példaképek.
CM:
Na és az előző kérdésem kifordítottja Ki/kik azok akiket kimondottan nem szeretsz
elítéled ,utálod vagy szívesen pofán vágnád?!
Tequila:
Vannak ilyenek .... igazából nem magával az emberrel van bajom aki rappel vagy zenél hanem azzal ,
ha valaki hatalmas sztárnak képzeli magát miközben egy nulla az egész zeneileg is meg mindenhogy....
És a legidegesítőbb az hogy senki nem szól nekik hogy hagyják abba....
CM:
Mi a véleményed erről az elhíresült Rapháborúnak nevezett dologról?
Tequila:
Csak reklám és promóció az egész... más értelmét nem látom....
ha komolyan gondolnák már rég össze kellett volna ütni...
Kamura nincs értelme jasszoskodni meg , menősködni...
Ez csak arra jó hogy hírverés legyen és nézettség....
Egy amerikai ganxsta rapper meg is teszi amiről rappel és
odamegy és szétcsapja a köcsögöt aki megsérti, ott létezik rapháború,
itt csak szájháború van meg beefelgetés a semmire...
CM:
Egy-egy Beat legyártása kb mennyi időt vesz nálad igénybe?
Tequila:
Sokan mondják hogy egy két óra alatt olyan beatet raknak hogy beszarsz....
de abból tényleg csak a szar marad... szerintem ahhoz hogy jó legyen,rá kell szánni 10-12 munkaórát ....
és amikor már úgy gondolom kész még mindig jutnak eszembe dolgok amitől még jobb lesz ...
Nálam ez a 10-12 óra mindig rámegy egy beatre.

CM:
Milyen eszközökkel dolgozol?Mik találhatóak a stúdiódban ?Gondolok a felszerelések márkáira.Mikrofon stb
Tequila:
Behringer keverőpult, Novation Launchkey midi cucc , T-bone mikrofon ,
Medi one monitorok. Nem márka alapján raktam össze a stúdiót hanem aszerint
hogy nekem mi felel meg minőségben . Ezek a cuccok nagyon jók és jól beváltak,ajánlom mindenkinek .
CM:
Volt e már összetűzésed valakivel a rap műfajon belül/kívül?
Esetleg aki bunkó módon a nem tetszését nyílvánitotta?
Tequila:
Volt ilyen,mindig vannak ,lehet bárki bármilyen jó mindig lesz valaki akinek nagyon nem fog tetszeni
és meg is fogja mondani. Nevet csak azért nem mondok mert direkt nem csinálok neki ingyen reklámot....
Én is odamondok bárkinek bármikor ha fos amit csinál...
de addig amíg nem sért meg tiszteletben tartom , hogy az ő képességeivel ennyire futotta
és erről nem tehet....
CM:
Ez egy kerek végszó volt! Nagyon köszönöm az őszinteséget és hogy itt voltál
velem a Ceremóniamestereken!Sok sok sikert kívánok neked a további zenéléshez !!
Tequila:
Én köszönöm a lehetőséget és , neked is további sikereket a bloghoz !

CM:
Üzennél esetleg a rajongóidnak,utálóidnak valamit rajtunk keresztül?
Tequila:
A rajongóknak üzenem , hogy készül a lemez és nagyot fog szólni.... Akik meg utálnak majd rájönnek....


"Személyes véleményem Tequila most már barátomról  az az hogy nem is ismertem őt
nem is tudtam hogy ő létezik,de jó érzés megismerni egy vérbeli elhivatott arcot aki
tűzön vízen át viszi az,amit ő elképzelt magának!Szívemből kívánom legyenek sikerei/sikereid
és legyen meg az a sors és élet amit szeretnél mint magánéletben mint zenei fronton"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése